نسل جدید اینجورین که اومدن مدرسه برا ثبتنام و جلو دفتر مدیر دارن آهنگ حامیم میخونن.
اونوقت من بعد سهسال تحصیل تو این مدرسه + گذشت چهارسال دیگه هنوز مثه سگ میترسم از اتاق مدیر.
هدایت شده از - 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
صدای چیک و چیک بارون سکوت خونه رو شکسته بود دختری با پوست گندمگون با موهایی طلایی رنگ که به دلیل نور شمع زیبا تر شده بود و با چشمان فندقی اش به صفحه تلوزیون دوخته شده بود قد نسبتاً بلندش باعث شده بود که روی کاناپه کمی جمع شود و پتوی نرمی را دور خود بپیچد. کنارش، روی میز عسلی، کاسهای پر از پاپکورن داغ و یک بشقاب میوههای رنگارنگ چیده شده بود. او عاشق این لحظات بود؛ غرق شدن در داستانهای فیلمها و لذت بردن از طعمهای مختلف خوراکیها. هر گاز از سیب ترد یا هر دانه پاپکورن، بخشی از لذت تماشای فیلم بود. لبخند رضایتبخشی روی لب داشت، انگار که تمام دنیا در همین لحظه، در این اتاق دنج، خلاصه شده بود.
تقدیم به کانال: @lovernmd💙🦋
هدایت شده از سبز.
نمیدونم چجوری تو ویدیو مسیجایی که توی تلگرام میگیرم قیافم خوب میفته بعد اینجا شبیه تخم مرغم
چی میشه وقتی با یکی مشکل دارین برید مستقیم به خودش بگین؟!
چی میشه با خودش رودررو حرف بزنید ناراحتی و مشکلتونو بگید؟
نمیفهمم؛ خب همه الان میدونن و دارن پشتسرش حرف میزنن الا خودش!
انقد بیتقوایی؟ اه. اعصاب نمیزارین برا آدم
-قراره این ترندو بریم-[هندونهدرخشان]