من نتونستم آدمایی که دوسداشتم ببینم رو ملاقات کنم و بغلشون کنم قبل از سفر؛
ندانم
حس یطوریای دارم:)) ولی کاریش نمیتونم بکنم مثل همیشه.
خب جینیگیلیا؛
حلالکنید لطفا:)
اگر حرفیحرکتی نمدونم ناراحتیای هرچی هس ببخشید دیه:)) من گوناهیم:(
درووود برررررر زندگیِ بیفیلتر.
البته استغفرالله درسته که نتگردی نمیکنم ولی خب جذابه.