من نتونستم آدمایی که دوسداشتم ببینم رو ملاقات کنم و بغلشون کنم قبل از سفر؛
ندانم
حس یطوریای دارم:)) ولی کاریش نمیتونم بکنم مثل همیشه.
خب جینیگیلیا؛
حلالکنید لطفا:)
اگر حرفیحرکتی نمدونم ناراحتیای هرچی هس ببخشید دیه:)) من گوناهیم:(
درووود برررررر زندگیِ بیفیلتر.
البته استغفرالله درسته که نتگردی نمیکنم ولی خب جذابه.
تویی که این پیامو میبینی؛
ینماززیارت به نیتت [درحرمِحضرتامیرالمؤمنین:))] خونده شد.
بخدا که جنوبیا>>>>>
یدختره بام خیلی رندوم دوست شد و اهوازی بود؛
دههیچ رفتارش از هررچی آدم که حتی با من آشنان چه مجازی چهحضوری بهتر بود:))
خلاصه که عاره جنوبیا عشقمن☝🏻💕