تویی که این پیامو میبینی؛
ینماززیارت به نیتت [درحرمِحضرتامیرالمؤمنین:))] خونده شد.
بخدا که جنوبیا>>>>>
یدختره بام خیلی رندوم دوست شد و اهوازی بود؛
دههیچ رفتارش از هررچی آدم که حتی با من آشنان چه مجازی چهحضوری بهتر بود:))
خلاصه که عاره جنوبیا عشقمن☝🏻💕
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
آدما همیشه فکر میکنن میشه برگشت
میشه جبران کرد،
میشه معذرت خواست،
میشه توضیح داد،
اما چیزی که آدما بهش فکر نمیکنن اینه که هرچیزی یه زمانی داره،
از زمانش که گذشت،
دیگه بود و نبودش فرقی نداره،
وقتی از زمانِ درستِ یه چیزی بگذره،
دیگه هرکاری هم بکنی قابلِ جبران نیست.
آدما همیشه اشتباه میکنن !
»Lham«
@farsitweets