eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
290 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
459 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
[میشه لدفا آقایون لفت‌د‌چنل؟]
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
آدما همیشه فکر می‌کنن میشه برگشت میشه جبران کرد، میشه معذرت خواست، میشه توضیح داد، اما چیزی که آدما بهش فکر نمی‌کنن اینه که هرچیزی یه زمانی داره، از زمانش که گذشت، دیگه بود و نبودش فرقی نداره، وقتی از زمانِ درستِ یه چیزی بگذره، دیگه هرکاری هم بکنی قابلِ جبران نیست. آدما همیشه اشتباه می‌کنن ! »Lham« @farsitweets
فکرکنم شدیدا به دعاهاتون احتیاج دارم:) یکمی حالم زیادی خوب نیست.
اینجا؛ همه‌جا بالاخره هیچی دیگه رنگ قبلو نداره؛ و اینه که قشنگه انگار.
ی‌فاتحه لطف میکنید برای پدربزرگم بخونید؟ سالگردشونه:) [ممنونم]
دلم غشششش میره وقتی فسقل بچه عربی حرف میزنه با لحن بچگونش:)))))))
ب‌اندازه تموم عمرم شتر دیدم و کنارشون راه رفتم. اونقدی که سربرمیگردوندم کله بچه‌شتر کنارم بود و سکته میکردم🤣🚶🏻‍♀️
سلام بر کشور ناز و قشنگم:)))))))
ینی این حس که تا میای اینور مرز و اینجوری‌ای که آخیش! آخیش بالاخره حس لطافت* بالاخره حس‌راحتی* بالاخرههه کشور خوشگل خودم:))) ینی همه حاضرن به تابلوی [ورود‌ب‌کشور] قلب‌انگشتی نشون بدن.☝🏻