هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
آدما همیشه فکر میکنن میشه برگشت
میشه جبران کرد،
میشه معذرت خواست،
میشه توضیح داد،
اما چیزی که آدما بهش فکر نمیکنن اینه که هرچیزی یه زمانی داره،
از زمانش که گذشت،
دیگه بود و نبودش فرقی نداره،
وقتی از زمانِ درستِ یه چیزی بگذره،
دیگه هرکاری هم بکنی قابلِ جبران نیست.
آدما همیشه اشتباه میکنن !
»Lham«
@farsitweets
باندازه تموم عمرم شتر دیدم و کنارشون راه رفتم.
اونقدی که سربرمیگردوندم کله بچهشتر کنارم بود و سکته میکردم🤣🚶🏻♀️
ینی این حس که تا میای اینور مرز و اینجوریای که آخیش!
آخیش بالاخره حس لطافت* بالاخره حسراحتی* بالاخرههه کشور خوشگل خودم:)))
ینی همه حاضرن به تابلوی [ورودبکشور] قلبانگشتی نشون بدن.☝🏻