eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
290 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
459 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
-بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم- میدونی آقای امام حسین:) اربعین همیشه برام پراسترس‌ترین سفر بوده نکنه نتونم؟ نکنه سخت‌تر بشه؟ نکنه.. ولی میدونی اصلا اربعین لذت داره چون سخته:) اربعین لذت داره چون سختیاش شیرینه؛ اربعین هربار میچسبه بهم و تکراری نیست چون ی‌حلاوت خاصی داره:)))))💕 [این سفر شیرینه چون به سمت شماست آقای‌امام‌حسین'ع']
اربعین واقعا سفر زیادی سختیه اما مثل اینکه کاملا سازندس؛ اربعین تنها سفریه که هیچ تعلق مادی‌ای دیگه به‌هیچی ندارم:) انگار منم و نبود دنیا؛ انگار منم و تو؛ کل وسیله‌هام میشه ی‌کوله‌پشتی مقصدم میشه حرم تو میدونی کل شوقم تو کل این چندروز راه اینه که به تو برسم:) و چی از این شیرین‌تر؟ چی از این هدفمندتر؟ چی از این پاک‌تر و بی‌آلایش‌تر؟
ی‌تفاوت جالبی داریم با عراقیا درمورد پلیسامون؛ پلیسای عراقی واقعا چندش و وحشتناکن و وای حاجی خیلی بدممیاد ازشون ایییی:/ ولی چینجا پلیس اونجا مقام داره و همه گوش میدن ینی چاره‌ای ندارن جز گوش‌دادن ب‌حرفش☝🏻 بعد ملت ما کم مونده پلیسو بزنن و قورتش بدن:)) دلم سوخید برا پلیسامون:(
با هزارتا خستگی و کوفتگی و کلی چیزای دیگه[قابل‌بیان نیست] میرسی خونه و؟ و برق نیست:)))) آب نیست:))) تف به پزشکیان و دوست‌دارانش.
تا غروب نجف بودیم شبستان حضرت رقیه؛ تا نزدیکای مسیرِضریح رفتم ولی خب ازدحام زیاد بود و نتونستم ادامه بدم؛ بعد از کلی کوچه پس کوچه و کلیی راه که همه مردم خسته شدن رسیدیم -عمودیک- تا عمود ۲۰۲ شب اول رفتیم و نماز صبح تو راه بودیم.