نمیدونم کجاست!🇵🇸
اصلا عکس نگرفتما ولی الان ک دارم نگاه میکنم کلی عکس شده.
بابابزرگم درلحظه اینجوری بود که:
-میخوای از اینم عکس بگیر رضوانه.
-تمومشد عکس گرفتنت؟
از این موضوع که رفتم یدانشگاه تو عراق بسیار خرسندم.
فضای جالبی دارن؛
و از استایل و رفتار و قیافههاشون کاملا مشخصه دانشجویمملکتن:(
و خوشممیاد ازشون🤏🏻
-فارسیم بلدهههه یکیشوننن وای-
نمیدونم کجاست!🇵🇸
از این موضوع که رفتم یدانشگاه تو عراق بسیار خرسندم. فضای جالبی دارن؛ و از استایل و رفتار و قیافهها
رک بگم از لحاظ فضاسازی و دانشکدههاشون و بزرگی تک بود و دربرابر دانشگاهای ما اصن اوف:(
دانشکده طب و دندانپزشکیشونو دیدم و واو اه.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
از این موضوع که رفتم یدانشگاه تو عراق بسیار خرسندم. فضای جالبی دارن؛ و از استایل و رفتار و قیافهها
حسنین عم اومده بود اونجا:))
ولی خب نتونستم ببینمش چون باید زود میرفتیم🚶🏻♀️