نمیدونم کجاست!🇵🇸
بارووون:))))>>>>
زیر بارون شدید چند ثانیه واسادیم با رفیقم
و معاونمون اینجوری بود که:
رضوانه میای بالا یا نه؟؟؟؟؟
با اخم*
خوب نشد عکس بگیرم اصلا اصلا ولی خب همین که وایب بارونیو داره قشنگه پس میفرستم
خیلی جالبه😂
معلم پای تخته مسئله حل میکنه بعد بچه ها:
خانوم میشه عکس بگیریم؟
+باشه بگیر
خب گرفتم بریم بعدی😂