خیلییی باحالن!
سوالارو میدونن
قبل امتحان باهم چک کردن جوابارو
سر امتحانم تقلب میکنن
بعد امتحانم اینکه فلان سوال چی میشد رو دوباره میپرسن از هم
من که سوالاشو ندیدم:)
چون نمیخواستم تقلب کنم:)
عیب نداره
ولی این چیزا تو نهایی عم هست
ولی هیشکی هیچ جا و هیجوقت نمیاد بگه عه تو تقلب نکردی نمرا پلیین تره ولی اون دختره که اسمش به عنوان درسخون کلاس دررفته اوج تقلبه!
مهم اینه ب ه حال تمرش بالاعه و قرولی خوبش تو کنکور!:)