خیلییی باحالن!
سوالارو میدونن
قبل امتحان باهم چک کردن جوابارو
سر امتحانم تقلب میکنن
بعد امتحانم اینکه فلان سوال چی میشد رو دوباره میپرسن از هم
من که سوالاشو ندیدم:)
چون نمیخواستم تقلب کنم:)
عیب نداره
ولی این چیزا تو نهایی عم هست
ولی هیشکی هیچ جا و هیجوقت نمیاد بگه عه تو تقلب نکردی نمرا پلیین تره ولی اون دختره که اسمش به عنوان درسخون کلاس دررفته اوج تقلبه!
مهم اینه ب ه حال تمرش بالاعه و قرولی خوبش تو کنکور!:)
ولی من امروز حس میکنم زندگیکردم جدی
و امروز بهم چسبید
خب برای اینکه پینترست گردی کردم
.برای اینکه ناهار خورش کرفس داشتیم
.برای اینکه بعدازظهر خوابیدم و خیلی با کیفیت بود لامصب و چسبید بم
.برای اینکه بوی زعفرون خیلی خوبه:))
.برای اینکه اسنک تو هوای سردِ بعد امتحان خوردیم با رفیقم
....هرچند امتحان خوب نبود شرایطش! ولی بیخیش:))
هرچند ی ناراحتی کوتاه با رفیقم داشتم:)💔
هرچند درس نخوندم امروز
با همه اینا
حس میکنم امروز یکم زندگی کردم
زندگیعادی بدون درس و بحث و اینا!
حسمیکنم یکم زندگیکردم چون همه ی حواشی و رفتارا و حرفای مزخرف و افکار بد و مزاحمو یهو تصمیم گرفتم بزنم کنار برای چند دقه و فهمیدم امروز ب هرحال لذت بردم
هرچند.....❤️🩹:)
میخوام یکم چیزای کوچیکی از روزام رو که شاید اصلا مهم نباشه ولی یکم حس خوب بهم میده رو بنویسم
تا یکم انگیزه بگیرم هرشب برای فردا:)!
و واقعا اثر داره به نظرم
میاید اینکارو بکنیم؟