eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
289 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
460 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
و این بده:)
و همه نگاه کردن سوالارو
جز ما که سه نفر بودیم شایدم یکی دیه نگاه نکرده و چهار نفر
خیلییی باحالن! سوالارو میدونن قبل امتحان باهم چک کردن جوابارو سر امتحانم تقلب میکنن بعد امتحانم اینکه فلان سوال چی میشد رو دوباره میپرسن از هم
من واقعا این امتحانو قبول ندارم🙂
من که سوالاشو ندیدم:) چون نمیخواستم تقلب کنم:) عیب نداره ولی این چیزا تو نهایی عم هست ولی هیشکی هیچ جا و هیجوقت نمیاد بگه عه تو تقلب نکردی نمرا پلیین تره ولی اون دختره که اسمش به عنوان درسخون کلاس دررفته اوج تقلبه! مهم اینه ب ه حال تمرش بالاعه و قرولی خوبش تو کنکور!:)
خدایا من دلم گرفت اصن
کله سحر شات گرفتم فقط چون ساعت جالبیی بود
اینو امروز تو ی چنلی دیدم و نوشته بود دارم آماده میشم واس کنکور.. و گفتم وای ی شبی ام هست انشاءالله که قراره من وسایلمو آماده کنم واس کنکور فرداش و چقد عجیب اون شب نه؟ استرسش؟ حالش؟ اصن همه چیه اون شب عجیبه
ولی من امروز حس میکنم زندگی‌کردم جدی و امروز بهم چسبید خب برای اینکه پینترست گردی کردم .برای اینکه ناهار خورش کرفس داشتیم .برای اینکه بعدازظهر خوابیدم و خیلی با کیفیت بود لامصب و چسبید بم .برای اینکه بوی زعفرون خیلی خوبه:)) .برای اینکه اسنک تو هوای سردِ بعد امتحان خوردیم با رفیقم ....هرچند امتحان خوب نبود شرایطش! ولی بیخیش:)) هرچند ی ناراحتی کوتاه با رفیقم داشتم:)💔 هرچند درس نخوندم امروز با همه اینا حس میکنم امروز یکم زندگی کردم زندگی‌عادی بدون درس و بحث و اینا! حس‌میکنم یکم زندگی‌کردم چون همه ی حواشی و رفتارا و حرفای مزخرف و افکار بد و مزاحمو یهو تصمیم گرفتم بزنم کنار برای چند دقه و فهمیدم امروز ب هرحال لذت بردم هرچند.....❤️‍🩹:)
میخوام یکم چیزای کوچیکی از روزام رو که شاید اصلا مهم نباشه ولی یکم حس خوب بهم میده رو بنویسم تا یکم انگیزه بگیرم هرشب برای فردا:)! و واقعا اثر داره به نظرم میاید اینکارو بکنیم؟