ولی من امروز حس میکنم زندگیکردم جدی
و امروز بهم چسبید
خب برای اینکه پینترست گردی کردم
.برای اینکه ناهار خورش کرفس داشتیم
.برای اینکه بعدازظهر خوابیدم و خیلی با کیفیت بود لامصب و چسبید بم
.برای اینکه بوی زعفرون خیلی خوبه:))
.برای اینکه اسنک تو هوای سردِ بعد امتحان خوردیم با رفیقم
....هرچند امتحان خوب نبود شرایطش! ولی بیخیش:))
هرچند ی ناراحتی کوتاه با رفیقم داشتم:)💔
هرچند درس نخوندم امروز
با همه اینا
حس میکنم امروز یکم زندگی کردم
زندگیعادی بدون درس و بحث و اینا!
حسمیکنم یکم زندگیکردم چون همه ی حواشی و رفتارا و حرفای مزخرف و افکار بد و مزاحمو یهو تصمیم گرفتم بزنم کنار برای چند دقه و فهمیدم امروز ب هرحال لذت بردم
هرچند.....❤️🩹:)
میخوام یکم چیزای کوچیکی از روزام رو که شاید اصلا مهم نباشه ولی یکم حس خوب بهم میده رو بنویسم
تا یکم انگیزه بگیرم هرشب برای فردا:)!
و واقعا اثر داره به نظرم
میاید اینکارو بکنیم؟
هدایت شده از 𝐇𝐄𝐄 𝐃𝐎
میشه نظراتتون رو بشنوم؟
احساس میکنم غیر طبیعی شده...🕳
* توی عکسی که پرینت گرفتم و از روی اون کار میکنم، قرمزی هندوانه کمرنگ تره
#art
نمیدونم کجاست!🇵🇸
میشه نظراتتون رو بشنوم؟ احساس میکنم غیر طبیعی شده...🕳 * توی عکسی که پرینت گرفتم و از روی اون کار میک
اصن اوووف
خیلیییی خفنه
و خوشم اومد:))
خیلی قشنگ کشیدیی🥺❤️
خیلی قشنگه خیلیییی
فایتیییییینگ
https://eitaa.com/reihiii85faar/203
دقیقا برای بار چندمه هریپاتر نگا میکنی؟؟😂🥺