eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
289 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
460 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
اینو امروز تو ی چنلی دیدم و نوشته بود دارم آماده میشم واس کنکور.. و گفتم وای ی شبی ام هست انشاءالله که قراره من وسایلمو آماده کنم واس کنکور فرداش و چقد عجیب اون شب نه؟ استرسش؟ حالش؟ اصن همه چیه اون شب عجیبه
ولی من امروز حس میکنم زندگی‌کردم جدی و امروز بهم چسبید خب برای اینکه پینترست گردی کردم .برای اینکه ناهار خورش کرفس داشتیم .برای اینکه بعدازظهر خوابیدم و خیلی با کیفیت بود لامصب و چسبید بم .برای اینکه بوی زعفرون خیلی خوبه:)) .برای اینکه اسنک تو هوای سردِ بعد امتحان خوردیم با رفیقم ....هرچند امتحان خوب نبود شرایطش! ولی بیخیش:)) هرچند ی ناراحتی کوتاه با رفیقم داشتم:)💔 هرچند درس نخوندم امروز با همه اینا حس میکنم امروز یکم زندگی کردم زندگی‌عادی بدون درس و بحث و اینا! حس‌میکنم یکم زندگی‌کردم چون همه ی حواشی و رفتارا و حرفای مزخرف و افکار بد و مزاحمو یهو تصمیم گرفتم بزنم کنار برای چند دقه و فهمیدم امروز ب هرحال لذت بردم هرچند.....❤️‍🩹:)
میخوام یکم چیزای کوچیکی از روزام رو که شاید اصلا مهم نباشه ولی یکم حس خوب بهم میده رو بنویسم تا یکم انگیزه بگیرم هرشب برای فردا:)! و واقعا اثر داره به نظرم میاید اینکارو بکنیم؟
وای خوش اومدین:)))))❤️‍🩹
هدایت شده از 𝐇𝐄𝐄 𝐃𝐎
میشه نظراتتون رو بشنوم؟ احساس میکنم غیر طبیعی شده...🕳 * توی عکسی که پرینت گرفتم و از روی اون کار میکنم، قرمزی هندوانه کمرنگ تره
نمیدونم کجاست!🇵🇸
میشه نظراتتون رو بشنوم؟ احساس میکنم غیر طبیعی شده...🕳 * توی عکسی که پرینت گرفتم و از روی اون کار میک
اصن اوووف خیلیییی خفنه و خوشم اومد:)) خیلی قشنگ کشیدیی🥺❤️ خیلی قشنگه خیلیییی فایتیییییینگ
https://eitaa.com/reihiii85faar/203 دقیقا برای بار چندمه هری‌پاتر نگا میکنی؟؟😂🥺
GOOD NIGHT 🌟🌧
سلام
تستای مزخرف حسابان و اینا هوف بارالهی