eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
287 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
458 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
امشب سرسفره حضرت‌امیر"ع" یکم بشینیم؟ امشب شب دعای کمیله؛✨️ ولی خب از اینکه هرهفته بخونیمش الکی بدون اینکه توجهی نداشته باشیم به معنا و تفسیرش چه فایده داره؟ وقتی متوجه نیستیم این دعاها چه نعمتای بزرگین که اهل‌بیت برامون گذاشتن چه فایده داره؟:)))☝🏻
[وَ قَلبی بِحُبِّکَ مُتَیِّما..] [متیم] تو کتاب لغت میدونی معنیش چی میشه؟ •[وهو وهاب العقل من الهوی]!: ازمیان رفتن عقل به خاطر دوستی"عشق".🦋✨️
متیم به کسی میگن که ازشدت محبت؛ عقلش رو ازدست داده و دربرابر معشوق، خودش رو خوار و ذلیل میکنه. انقدد عاشقه که اصلا کل وجودش میشه معشوق و همه‌کاری میکنه برای راضی کردن معشوقش. اینجوری آدم باید با خدا حرف بزنه:)) اهل‌بیت راهو نشون دادن؛ فقط کافیه توجه کنیم.
وَ قَلبی بِحُبِّکَ مُتَیِّما:))))💗 خدایا من رو دیوونه محبت خودت کن:))..
این تیکه از دعای کمیلو گفتم تا موقع دعا خوندن متوجه باشیم؛ که چقدر کلمه‌به‌کلمه دعاها نعمتن و مسیرو نشون دادن:)) چقدر قشنگه اینجوری که اهل‌بیت حرف میزدن با خدا ماعم حرف بزنیم.🍓✨️ چقدر خوبه که صرفا عادت و روتین نباشه برامون دعا خوندن!‌‌.. و دنبال خوندن الکیش نباشیم..
دعاکردن برای رضوانه یادتون نره*
-سلام بدیم به آقای‌امام‌رضا-
وای گاهی اوقات مجبورم تو جمع‌هایی حضور داشته باشم که انقد بهم فشار میاد که حتی صداهاشونو دیگه نمیشنوم و حس میکنم دارم پرت میشم زمین. نمیدونم چ علائمی میتونه باشه‌.
[برای بارهزارم از آدما متنفرم.]
چرا امروز غروبش انقد غروبِ نازیه؟:))
[سبحان‌الله]