دقیقا تو دوازدهمیا
ینی وقتی ورودی سال ما
سه تا دوقلو داریم
.یه دوقلو هامون بچه های یکی از کادر مدرسه هستن
که اصلا شبیه هم نیستننننن
اصلااااا
ولی یکیشون شبیه مامانشه
و دوتاشون رشتشون تجربیه
یه دوقلو دیگه
که به دوقلو های افسانه ای معروفنن
خیلی آروم و ساکت و دخترای مذهبی و خیلی اگوری پگورین انقد که آرومن
دوتاشون شکل هم و مو نمیزنن باهمدیگه
دوتاشونم رشته هاشون ریاضیه
خیلییی خیلییی اگوری پگورین🥺❤️
یه دو قلو دیگه داریم
که اصلا شبیه هم نیستن
هیچ جوره
نه اخلاقی نه رفتاری
نه استایل نه علایق و این چیزا
یکیشون خیلی دارک طور میپوشه و تیره پسنده
یکیشون خیلی لایت طوره و گوگولی طور تر
یکیشون تقریبا تپل تره یکم
ولی یکیشون خیلی کوچولو تره
و یکیش رشتش ریاضیه و یکی رشتش انسانی
هیچ شباهتی به هم ندارن هیچ جوره
تنهاشباهتشون صداشونه
صداشون خیلی شبیه همه😂🥺
و این ب نظرم خاص میکنه رابطه بینشونو