نمیدونم کجاست!🇵🇸
کاش بتونم حتی یقدم بردارم برم سمت خونه.
من حتی دیگه کارتدانشجوییِ اینجارو ندارم:)
هیچتلعقی به اینجا ندارم و اشکام داره میاد.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
خب مگه شوخیه؟
فرضشو بکن فقط تو این مدت همه حرفای دلتو و خصوصیجاتتو بهشون بگی. هرروز بعد از کلاسات با همه خستگیت بیای پیششون سلام کنی حرفاتو بزنی غر بزنی و بعد بری اتاقت.
فرضکن اگ میخواستی خلوت کنی میومدی پیششون مینشستی با مداحیِهمیشگیای که پخش میشه.
نمیتونم رهاتون کنم همین:)
نمیدونم کجاست!🇵🇸
من؟ من محو تعریفای بچههام از زمانی که حضرتآقا رو دیدن:)
واقعا میشه یروزی منم از نزدیک ببینمت سیدِعزیزِدل؟:)
دانشگاهِقشنگم تاابد تو قلبم میمونی و هیچکس نمیتونه بفهمه چقد دوستت داشتم! چقد با فضا و وایب و همهچیت حال میکردم.✨️💗
بیخیال اینا؛
فکروخیال آدمو میکشه.
میشه هرجا هیئت رفتین رضوانه رو دعا کنید؟