هرقسمتی از شبانهروز که یاد خدا بودی؛ همون قسمت آباده و باقیش خرابهست..
ما صبحتاشب داریم تو خرابه زندگی میکنیم! و دنبال خوشی هستیم..
راز لذتنبردن از زندگی همینه: تو خرابه زندگیکردن!
آدم هرچقدددد از این آبادی بیشتر فاصله بگیره؛ بیشتر به ظاهر دنیا میچسبه و فکرمیکنه میتونه با قشنگکردن ظاهر زندگیش؛ حس خرابی رو از خودش دور کنه.
چقد زندگیمون خراب شده و چقدر از زندگیمون آباد شدهست؟:)
خدایا با ذکر و یاد خودت؛ من و زندگیمو آباد کن:)✨️🦋
هدایت شده از نمیدونم کجاست!🇵🇸
این تیکه از دعای کمیلو گفتم تا موقع دعا خوندن متوجه باشیم؛
که چقدر کلمهبهکلمه دعاها نعمتن و مسیرو نشون دادن:))
چقدر قشنگه اینجوری که اهلبیت حرف میزدن با خدا ماعم حرف بزنیم.🍓✨️
چقدر خوبه که صرفا عادت و روتین نباشه برامون دعا خوندن!.. و دنبال خوندن الکیش نباشیم..
دارم روانی میشم چون هیجکدوم استادا کنار نمیان و من حتی نمیتونم درساشونو بخونم.
عصبیم و گریه میکنم کل ریاکت بدنم همینه!
تقریبا همه آدمای اطرافم یکیو دارن که دلشون خوشه بهش؛
بعد میان میگن نه ببین اصن نه اینجور نیس-
خب زهرمار.
دلممیخواد سریال ببینم ولی وقت ندارم چون درس دارم ولی ذرهای درس نمیتونم بخونم چون از استرس دارم میمیرم و اینقد عصبیم سر رفتارای اساتید که نمیتونم برم سمت درسام:)
مثلا چیه؟ اینقد انداختن بیرون من این ترم قراره با دوازده واحد ادامه بدم؟ وات؟
حتی نمیتونم اون دوازده واحدو هندل کنم چون همهچی درهم پیچیده:)
چون اساتید نامحترم دارن روانیم میکنن!