eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
287 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
458 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
هرقسمتی از شبانه‌روز که یاد خدا بودی؛ همون قسمت آباده و باقیش خرابه‌ست.. ما صبح‌تاشب داریم تو خرابه زندگی میکنیم! و دنبال خوشی هستیم.. راز لذت‌نبردن از زندگی همینه: تو خرابه زندگی‌کردن!
آدم هرچقدددد از این آبادی بیشتر فاصله بگیره؛ بیشتر به ظاهر دنیا میچسبه و فکرمیکنه میتونه با قشنگ‌کردن ظاهر زندگیش؛ حس خرابی رو از خودش دور کنه.
چقد زندگیمون خراب شده و چقدر از زندگیمون آباد شده‌ست؟:) خدایا با ذکر و یاد خودت؛ من و زندگیمو آباد کن:)✨️🦋
هدایت شده از نمیدونم کجاست!🇵🇸
این تیکه از دعای کمیلو گفتم تا موقع دعا خوندن متوجه باشیم؛ که چقدر کلمه‌به‌کلمه دعاها نعمتن و مسیرو نشون دادن:)) چقدر قشنگه اینجوری که اهل‌بیت حرف میزدن با خدا ماعم حرف بزنیم.🍓✨️ چقدر خوبه که صرفا عادت و روتین نباشه برامون دعا خوندن!‌‌.. و دنبال خوندن الکیش نباشیم..
دارم روانی میشم چون هیجکدوم استادا کنار نمیان و من حتی نمیتونم درساشونو بخونم. عصبیم و گریه میکنم کل ری‌اکت بدنم همینه!
تقریبا همه آدمای اطرافم یکیو دارن که دلشون خوشه بهش؛ بعد میان میگن نه ببین اصن نه اینجور نیس- خب زهرمار.
چرا الکی حرف میزنین؟ مثلا دلداری میدین منو؟ ممنون مرسی.
دلممیخواد سریال ببینم ولی وقت ندارم چون درس دارم ولی ذره‌ای درس نمیتونم بخونم چون از استرس دارم میمیرم و اینقد عصبیم سر رفتارای اساتید که نمیتونم برم سمت درسام:)
مثلا چیه؟ اینقد انداختن بیرون من این ترم قراره با دوازده واحد ادامه بدم؟ وات؟ حتی نمیتونم اون دوازده واحدو هندل کنم چون همه‌چی درهم پیچیده:) چون اساتید نامحترم دارن روانیم میکنن!
من چرا هیچی از فوتبال سردر نمیارم:)
دیدگاه یک دانشجوی‌ریاضی: