این مدت یاد گرفتم بعنوان یگربه تو این جامعه نمیشه مظلوم بود و میو کرد.
گاهی اوقات لازمه پنجول کشید و آره زخمی کرد طرفو.
واقعا اونقدر سخته و اونقدر پیچیدس که حس میکنم با هر نفسکشیدنم باید بمیرم.
حس مرگ داشتم چون یاتفاقی افتاد که نباید میافتاد و همینجوری خدا داره امتحانم میکنه:) امتحاناییه که حتی حالم خوب نیست وحس میکنم در لحظه باید نباشم چون نبودن راحتتره و تحملش سخته.