-00:00-
تولدت مبارک عزیزِقلبم:)💗
تولدتمبارک عزیزِندیده:)
تولدتمبارک باشه آقایصاحبالزمان:)
تولدت مبارک کسیکه هرموقع دلمگرفت؛ بودی.
تو صاحب زمانی؛ مسافر زمانی..
همیشه هستی کنارمون و بینمون، ولی خب منتظریم:)منتظر اینکه واقعا باشی پیشمون؛🪻✨️
خودت باشی و برات جشن بگیریم خیلی خوشگلتره مگه نه؟..
خلاصه که امسالم نیومدی:( ولی برات چراغونی کردیم؛ نورافشانی و فشفشه زدیم؛ ریسهبرقبرقی چسبوندیم؛ شیرینی و شربت دادیم؛ مهمتر از همه برا سلامتی و ظهورت دعاکردیم و صلوات گفتیم؛
سلامفرمانده خوندیم و اشکریختیم از نبودنت:) از دلتنگیبرات:)
ولی خودت بیا زودتر باشه؟
بیا که بساست این دوری:)))))!
بیا که نباید ته جشن از دلتنگی اشکامون دربیاد؛ باید باشی و جشن بگیریم باهم:)
تو قنوتامون بیشتر دعا میکنیم شماهم بیشتر دعاکن برامون:)
مواظبمون باش و زودتر بیا عزیزِزهرا.