سختتر از اعتماد کردن به آدما، نابودشدن باورت نسبت به کسیه که اونو بخشی از خودت میدونستی.
درحال حاضر خیلی تو کلنجار با خودمم؛
خیلی دلممیخواد حرف بزنم؛
خیلی دلم دردودل میخواد؛
ولی فایده حرف زدن چیه؟ اصلا نمیتونم بیان کنم.
فقط هی داره ریخته میشه تو خودم و هی تاریکتر دارم نگاه میکنم همهچیو.
فقط الان حرم حالمو خوب میکنه شایدم: