بندبندِ سلولام دارن از دلتنگی شکافته میشن و هرجقد تو حرم راه میرم بیشتر از هم میپاشم از دلتنگی:)
چون این قلب سیر نمیشه!
این قلب خالی نمیشه!
آیا تابحال خانومِراننده بیآرتی دیده بودین؟
خواستم بگم من تو مشهد دیدم خیلیم باحالبود.
یحاجخانومِعرب وقتی داشتم نمازمیخوندم اومد دوتاشکولات عراقی گذاشت تو جانمازم و گفت هدیهای از امامحسین:))))))
وای ولمکن الان اشکام داره میریزه:))))