شبقدر اومدم؛ یکم باهات حرف بزنم:)
یکمم با زبونِعاشقات حرفبزنم.
ینی میشه باز اون بندهیسابقت بشم؟!:)
اونطوری که تو میخوای؛ آقاجون عاشقت بشم:)
برام دعاکن عزیزِندیده؛
یاصاحبالزمان چی میشه نگام کنی؟
گرنگاهی به ما کنی؛ دردهای بسیاری دوا کنی:)
هدایت شده از ◝ریحان 🇮🇷◟
ای تکیهگاه کسی که تکیهگاه نداره،
ای همدم کسی که همدمی نداره،
همون که خودت میدونی:)