یکی با گریه دعا میکنه برای کشورش؛
یکی تو رو قسممیده بهجوادت و باچشمایی که پر دونهدونههای مرواریدیِاشکه.
یکی داره با تلفن حرف میزنه و میگه دم ضریحم و تولدت مبارک؛ میخوای سلامبدی به امامرضا؟:>
همزمان یکی داره حینصحبت متوجه میشه که بمبارونشده محلزندگیشون و با گریه لعنتمیفرسته بهدشمن و ظهورحضرت رو میخواد:)
یکی داره دعازمزمه میکنه؛ یکی صلوات میفرسته؛ یکی محو خوشگلیایحرمته؛
یکیم مثل من اینجا خیلی بیچارس و بیپناه؛ خیلی دلگرفته و دلشکسته..:)
هرکی اینجا بهسبک خودش زائریونوکریش رو میکنه و شمام خوب خریداری و به همه نگاه میکنی:)
من چیبخوام ازت خوبه؟چیکارکنم خوب میخری؟
همیشه تا بوده برام بودی؛ هرچیشد بودی؛ خستهبودم بودی؛ حالمخوب بود بودی؛ حالمگرفته و تنها بودم بودی؛
آقایامامرضا شما تنها پناهِامنی برای من.
برایهمین همیشه حرفام یادم میره وقتی پیشتم و بغلم میکنی:)
شنوا و تسکیندهندهای بدوناینکه حتی چیزی بگم.
میزارم اون یدونه قطرهاشکِ نازدونه خودش تموم غمامو تحمل کنه و ابرازشون کنه برات ولی شمام ینگاهی به زیرپات بنداز.
یکی اینجا خیلی درمونده و بیچاره شده.
میگما کاش میشدا این خادمیارای صندلیچرخدار منم بزارن رو ویلچر ببرنم صحنگردیِ حرم.
والا من خودم هفتادسالمه-
بلااستثناء بههرکسی که امشب رفته تجمعات و چهارشنبهسوزیِدشمن حسودیم میشه.☝🏻
هی من از همینالان دلمتنگ:)
هرچقدر از مشهد دورتر میشم؛ ی بغضِشدیدتر و قلبیفشردهتر حملهور میشه سمتم.
بهترین و برترین سوژهها تو حرمآقایامامرضا یافت میشه برام ولی حیف گاهی واقعا ناتوانم دربرابر ثبت حجم اونزیبایی و ثبتلحظه.
مرا دوربین بدهید.🫴🏻
حتی صدایدونههایکریستالِلوسترحرم هم قشنگه:)✨️