بهترین و برترین سوژهها تو حرمآقایامامرضا یافت میشه برام ولی حیف گاهی واقعا ناتوانم دربرابر ثبت حجم اونزیبایی و ثبتلحظه.
مرا دوربین بدهید.🫴🏻
حتی صدایدونههایکریستالِلوسترحرم هم قشنگه:)✨️
برسمهمیشه؛
هیچوقتازت خداحافظی نمیکنم:)✨️
-خدایا اینرا آخرین دیدارِما قرار نده-
یخداحافظیِ واقعی بهسالی که بالاخره داره تموممیشه؟!
هنوزم نمیدونم شایدم قبل تمومشدنش ماهاعم تموم بشیم والا عمر دست خداس.
⁴⁰⁴نمیتونم لفظِخوبی برات ب کار ببرم؛
هرچند اتفاقات خوب و عجیبی که برام رقم خورد از اوناش بود که به خدا باید بگم خدایا این از چیزی که براش دعاکرده بودم خیلی بیشتر بود.. از خیلی چیزا خدا نجاتم داد.
مسیرم که خیلی عجیب عوضشد تو زندگیم و نمیدونم ولی بابتش هرچقدر شکرکنم کمه.
و کلی توفیقا و روزیای دیگه که الحمدالله:)..
واقعا هرچقدر از توفیقا و نگاهایی که حضرتدوست بهم کرد بگم کم گفتم و بزار بین خودم و خودت بمونه خدا و بیشتر از این اینجا نگیمش باشه؟:)
اما درمقابلش کلی فروپاشیدم و نمیدونم ولی عوضشدم..! بدم عوض شدم.
اونقدر شکست قلبم و پودر شد که هیچوقت این شکلی نشده بود؛ خیلی سعیکردم درستکنم همهچیزو و واقعا تلاش کردم.
تجربیات بدی داشتم و احساسات خوبیو تجربه نکردم خصوصا تو نیمهاول سال ولی خب گذشت مثل همهچیز که میگذره..!
گذشت ولی منم اون آدم سابق نشدم و هیچچیز یادم نرفت و عادی نشد و کمرنگ نشد.
[ولی خیلی چیزام یاد گرفتم]