eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
288 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
458 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
ی‌خداحافظیِ واقعی به‌سالی که بالاخره داره تموم‌میشه؟! هنوزم نمیدونم شایدم قبل تموم‌شدنش ماهاعم تموم بشیم والا عمر دست خداس. ⁴⁰⁴نمیتونم لفظِ‌خوبی برات ب کار ببرم؛ هرچند اتفاقات خوب و عجیبی که برام رقم خورد از اوناش بود که به خدا باید بگم خدایا‌ این از چیزی که براش دعاکرده بودم خیلی بیشتر بود.. از خیلی چیزا خدا نجاتم داد. مسیرم که خیلی عجیب عوض‌شد تو زندگیم و نمیدونم ولی بابتش هرچقدر شکرکنم کمه. و کلی توفیقا و روزیای دیگه که الحمدالله:).. واقعا هرچقدر از توفیقا و نگاهایی که حضرت‌دوست بهم کرد بگم کم گفتم و بزار بین خودم و خودت بمونه خدا و بیشتر از این اینجا نگیمش باشه؟:) اما درمقابلش کلی فروپاشیدم و نمیدونم ولی عوض‌شدم..! بدم عوض شدم. اونقدر شکست قلبم و پودر شد که هیچوقت این شکلی نشده بود؛ خیلی سعی‌کردم درست‌کنم همه‌چیزو و واقعا تلاش کردم. تجربیات بدی داشتم و احساسات خوبیو تجربه نکردم خصوصا تو نیمه‌اول سال ولی خب گذشت مثل همه‌چیز که میگذره..! گذشت ولی منم اون آدم سابق نشدم و هیچ‌چیز یادم نرفت و عادی نشد و کمرنگ نشد. [ولی خیلی چیزام یاد گرفتم]
نمیدونم کجاست!🇵🇸
ی‌خداحافظیِ واقعی به‌سالی که بالاخره داره تموم‌میشه؟! هنوزم نمیدونم شایدم قبل تموم‌شدنش ماهاعم تموم
مهم‌تر از همه یادگرفتم که آدما عوض میشن.. از آدمایی که میشناسی به کسایی که نمیشناسی تبدیل میشن و انگار که تو هیچوقت وجود نداشتی‌. -صرفا غریبه‌هایی با خاطره‌ای آشنا(؟!)- مهم‌نیست چقد ارزش داشتن برات یا قبولشون داشتی و صمیمی بودی؛ ب‌هرحال اونا عوض میشن و هپجوقت به تو نگاه نمیکنن و مراعات تو رو نمیکنن یا خب خسته‌که میشن تموم‌میشی درواقع. یاد گرفتم که آدما به قولای‌انگشتی اهمیتی نمیدن و وفادار نیستن. و کم‌کم یادگرفتم برای هیچ‌چیز اصرارنکنم؛ شدنی میشه، موندنی میمونه، اومدنی میاد و رفتنی هم میره.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
ی‌خداحافظیِ واقعی به‌سالی که بالاخره داره تموم‌میشه؟! هنوزم نمیدونم شایدم قبل تموم‌شدنش ماهاعم تموم
اما ⁴⁰⁴ تو ی‌ارور خیلی بزرگ‌بودی برای‌من و وطنم؛ آدمای فوق‌بزرگ و عزیزی رو ازمون گرفتی؛ اتفاقا خیلی بد و عجیبی برای کشورم پدید اومد؛ غمایی رو دلمون اومد که هیچوقت عادی‌نمیشه و خاموش نمیشه.. روزایی بود که با خبرای بد‌بد از خواب بیدار شدیم:) و سحرای غمناک. ولی تموم‌شد و گذشت:) به‌چه قیمتی گذشت؟ ب‌هرحال که ازت تشکر نمیکنم ولی نفرت‌پراکنی هم نمیکنم چون همشون حکمتی توش بوده و خدا خواسته:).. -ب هرحال که خداحافظ.-
-آخرین‌روزِ‌سال و آخرین‌سحرِمهمونیِ‌خدا-
نمیدونم کجاست!🇵🇸
-آخرین‌روزِ‌سال و آخرین‌سحرِمهمونیِ‌خدا-
نمیدونم من که بنده‌ی‌‌خوبی نبودم هیچوقت؛ ولی بازم مثل‌همیشه مهربونی میکنی.
یچیزی‌درونم یطوریه؛ خیلیم‌یطوریه.
عید متفاوتیه‌امسال؛ ب‌خاطر این غم‌بزرگ و اتفاقاتی که برای کشور و مردم‌کشورم افتاده. نمیدونم ولی خیلی متفاوته؛ مهم‌ترین تفاوتشم اینه که حضرت‌آقا نمیان بگن امسالو چی نام‌گذاری کردن:) و پیام‌تلویزیونی حضرت‌آقا رو نشون نمیده:) ب‌جاش شاید اولین‌پیام تلویزیونی رو از رهبر جدیدمون آقامجتبی بشنویم؟:) انشاءالله..
همینطوریشم سالای پیش تو شرایط نرمال بوی عید نمیومد. الان که فقط بوی سوختن برانداز و اسپری رنگ و شعار و موشک میاد.
تحویل‌سال داره نزدیک‌ونزدیک‌تر میشه و هرلحظه دارم به این فکرمیکنم که حضرت‌آقا نیست:) دیگه نیستی که بیای بگی امسال رو چی نام‌گذاری کردی و پیام‌نوروزی بدی:)..💔
خوش‌ب‌حال کسایی که تو حرم‌آقای‌امام‌رضا برای تحویل‌سال منتظرن.
دقایق آخرسال و دقایق‌آخرماه‌رمضون رو با قرآن خوندن به پایان برسونید:)..✨️ از قرآن بخوایم که راهنمای‌ما باشه و نزاره رهاش کنیم:)
سالِ‌جدید مبارک باشه بچه‌ها.💗🍀 انشاءالله که امسال؛ سالی پربرکت باشه:) انشاءالله که طعمِ پیروزی رو ملتِ‌مسلمان و قهرمانِ ایران و همه‌ی مسلمونا و آزادی‌خواه‌های جهان بچشن:) و مهم‌تر از همه انشاءالله که امسال؛ سال ظهورِ‌حضرت‌صاحب‌الزمان قرار داده بشه:) خوندن دعای‌فرج و سوره‌فتح یادتون نره+.