نمیدونم کجاست!🇵🇸
-آخرینروزِسال و آخرینسحرِمهمونیِخدا-
نمیدونم من که بندهیخوبی نبودم هیچوقت؛
ولی بازم مثلهمیشه مهربونی میکنی.
عید متفاوتیهامسال؛
بخاطر این غمبزرگ و اتفاقاتی که برای کشور و مردمکشورم افتاده.
نمیدونم ولی خیلی متفاوته؛
مهمترین تفاوتشم اینه که حضرتآقا نمیان بگن امسالو چی نامگذاری کردن:) و پیامتلویزیونی حضرتآقا رو نشون نمیده:)
بجاش شاید اولینپیام تلویزیونی رو از رهبر جدیدمون آقامجتبی بشنویم؟:) انشاءالله..
هدایت شده از فراریِمسلحبهقلم
همینطوریشم سالای پیش تو شرایط نرمال بوی عید نمیومد. الان که فقط بوی سوختن برانداز و اسپری رنگ و شعار و موشک میاد.
تحویلسال داره نزدیکونزدیکتر میشه و هرلحظه دارم به این فکرمیکنم که حضرتآقا نیست:)
دیگه نیستی که بیای بگی امسال رو چی نامگذاری کردی و پیامنوروزی بدی:)..💔
دقایق آخرسال و دقایقآخرماهرمضون رو با قرآن خوندن به پایان برسونید:)..✨️
از قرآن بخوایم که راهنمایما باشه و نزاره رهاش کنیم:)
سالِجدید مبارک باشه بچهها.💗🍀
انشاءالله که امسال؛ سالی پربرکت باشه:)
انشاءالله که طعمِ پیروزی رو ملتِمسلمان و قهرمانِ ایران و همهی مسلمونا و آزادیخواههای جهان بچشن:)
و مهمتر از همه انشاءالله که امسال؛ سال ظهورِحضرتصاحبالزمان قرار داده بشه:)
خوندن دعایفرج و سورهفتح یادتون نره+.
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
پیام_نوروزی_رهبر_معظّم_انقلاب_اسلامی_1405.pdf
حجم:
320.1K
📖 #کتابچه | متن کامل پیام حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵ شمسی
🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62807
📲 @rahbar_enghelab_ir