نمیدونم کجاست!🇵🇸
از این یهوییا:)))) که پر از حس خوبه:)
خدایمن:) دقیقا پارسال نمازعیدفطر بود.
و جقدر داشتیم برنامه میریختیم برای امسال و فکرمیکردیم که امسالم میای برای نماز یا خطرناکه؟:)
نمیدونم کجاست!🇵🇸
یکفروردین؛ ماهِ ناز و دوستداشتنیه من:::))))🩷 -بویبهار میده-
گرچه یخورده احساساتبد و خاطراتبد داره و روحمو میخوره از فروردین؛
ولیخب بازم نازه*
نمیدونم کجاست!🇵🇸
کی رسیدیم موج ⁷¹ سبحانالله.
دعایاین ملت بدرقه راهتون ینی ویویاایهی.
سوره فتح و نصر بخونید بخونید؛
دوستندارم کتابم تمومشه ولی ازطرفی میخوام که تمومش کنم تا بفهمم چیمیشه و جالبه برام.
تناقضی مزخرف-