دوستندارم کتابم تمومشه ولی ازطرفی میخوام که تمومش کنم تا بفهمم چیمیشه و جالبه برام.
تناقضی مزخرف-
درسته که تیکتاک قطعه و همچینچیزی.
اما من هنوز گالریمو دارم؛☝🏻
خودش یپا اکسپلور کاملیه براخودش هه!
هدایت شده از سدخارجی
46.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سال ۱۴۰۴ در ۴۰۴ ثانیه! 🇮🇷❤️🩹
مشاهده نسخه باکیفیت در آپارات
@SedKhareji ✔️
نمیدونم کجاست!🇵🇸
سال ۱۴۰۴ در ۴۰۴ ثانیه! 🇮🇷❤️🩹 مشاهده نسخه باکیفیت در آپارات @SedKhareji ✔️
تحمل کردم همه غمها و فشار رو نزاشتم اشکام بیاد.
تا رسیدم به 04:37
نمیدونم کجاست!🇵🇸
سال ۱۴۰۴ در ۴۰۴ ثانیه! 🇮🇷❤️🩹 مشاهده نسخه باکیفیت در آپارات @SedKhareji ✔️
چیگذشت بهت ایرانم:)
چیگذشت بهمون؟
هیچوقت نمیبخشم و نمیگذرم از کسایی که با بیوطنی و بیشرفیشون؛
باحماقت و بیمغزیشون؛ باعث شدن که ایران و ملتایرانی همچین دردهای رو بکشن و همچین اتفاقاتی رو تجربه کنن.
نمیدونم کجاست!🇵🇸
سال ۱۴۰۴ در ۴۰۴ ثانیه! 🇮🇷❤️🩹 مشاهده نسخه باکیفیت در آپارات @SedKhareji ✔️
01:27
چقدر خوب اون شب رو یادمه:)
نمیدونم کجاست!🇵🇸
سال ۱۴۰۴ در ۴۰۴ ثانیه! 🇮🇷❤️🩹 مشاهده نسخه باکیفیت در آپارات @SedKhareji ✔️
وقتی ادیتجدید سدخارجی رو دیدم شروع بهفکر کردم.
واقعا پایانزندگی ما چه میشود؟
فکرمیکنم به اینموضوع که این زندگیِایرانی و اجتماعی ما بود و فقط برای یکسالِزندگیمون.
نمایشداد آنچهرا که پیشآمده و برما گذشته بود؛
فرضمیکنم که زندگیم پایانیافته و کل سالهای زندگیم رو مثل یفیلم قراره نشون بدن؛
واقعا محتوای جالبی داره؟ ترسناکه؟ غمناکه؟ وحشتناکه؟ خجالتآوره..؟
هیچی فقط خواستم یادآور بشم خصوصا برای خودم و یادمون باشه چجوری زندگیمیکنیم؛ چهحرفایی میزنیم؛ با چهچیزایی سرگرمیم؛ چهچیزایی نگاهمیکنیم و چهچیزایی میشنویم.
چون یجایی قراره همهاینو بهمون نشون بدن و اون موقعس که هیچ راهی برای درست کردنش و برگشتنش نیست.
اینجوریه که هرچقدر بهپایان تجمعات نزدیکتر میشیم و هرچی از شب بیشتر میگذره؛
صدایمن ببشتر میگیره و بیشتر ازدستش میدم.🚶♀️