eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
292 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
458 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
هیجی فقط خواستم بگم اگر استرس و نگرانی ای هست که بایدم باشه پس صلوات بفرستید:)) و دعا کنید و یادتون باشه این ی جنگ نیست!و ما شروعش نکردیم ما جنگ نمیکنیم ما دفاع میکنیم. چون به خاک ما دست درازی شده تا قبلشم اصلا تو جنگی ک درست کردن بودیم، مگه غیر این بوده تا الان؟ درضمن ما قدرت نظامیمون از این حرفا خیلی بالاتره! و این حق ماست ک انتقام بگیرییم. پس نگران نباشید و انشاءالله همه ی این حوادث ختم به ظهور اقامون بشه به زودی:))
گنبد آهنین که میگفتن این بود؟ یه هفته آماده باش بودن مثلا🤣
اووف اصلا گودرت دست ماااست
اگر بیدار بودم میتونستم رد شدنشو تو آسمون ببینم یعنی؟:))))))
"حمله‌تاریخی" وای خدایا زودتر اسرائیل نابود بشه انشاءالله:))
اونا شاد ندارن که:( الان مدرسه هاشون تعطیل میره؟چ میکنن؟ 😂💔
هیچی فقط دلم میخواد اون عزیزی که میگفت این موشکاشون همه ماکته رو ببینم:]]]]]]]]]]
نمیدونم کجاست!🇵🇸
هیچی فقط دلم میخواد اون عزیزی که میگفت این موشکاشون همه ماکته رو ببینم:]]]]]]]]]]
یا اون عزیزی که میفرمود اینا زر میزنن نمیتونن انتقام بگیرن ما چ بدبختیم. وای دوس دارم فقط وایسم تو چشات نگا کنم و یادت بیارم اون روزی که این حرفارو زدی:]]
به نظرتون چه اتفاقی داره میوفته؟:/ وای نیم ساعته رو اینه:/ و من منتظرم بیاره تا درسمو بخونم:/
سرکلاس کنکور:)