نمیدونم کجاست!🇵🇸
وای خودایا خودایا
گوربه اینجاعهه🥺
متشکرم ازت سووو شییی:)))💘
ولی دارم بهش فکرمیکنم
هرکس رد میشد تبریک میگفت و خیلی باحال بود این موضوع وای.
https://eitaa.com/reihiii85faar/2952
اللهاکبر
آخه واس چی از این زاویه ها از من عکس میگیری؟:/
وای خدایا سم طوره ولی سم نیست
یجوریه😂
نشر میدیش در مجازی؟دارم برااااات
قطعا قطعا پایتخت رو دیدین نه؟:)
امروز که قرار بود این مسیرو برم اسنپ گرفتم.
و راننده اسنپیه فکرمیکنین شکل کی بود؟
نمیدونم کجاست!🇵🇸
قطعا قطعا پایتخت رو دیدین نه؟:) امروز که قرار بود این مسیرو برم اسنپ گرفتم. و راننده اسنپیه فکرمیکن
هاها
شکل بهتاش بود
وای شت😂🙂
بخدا
از لحاظ قد و حتی مدل موها و تیپ
من فقط خودمو نگه داشتم نخندم بزووور
بعدشم ی آهنگ مازندرانی ای گذاشته بود ک عمدتا وسط عروسی شنیده میشه😂
هیجی دیگه
زیاااد بود صداش
منم داشتم زبان میخوندم تو ماشین
بعد تذکر دادم ک لطفا کمش کنید
بعد بی ادب هی چپ چپ نگاه میکنه
میخواستم با دفتر بزنم تو کلش جدی
مگه چی گفتم خب که اونجوری نگاه میکنی!
بعد تازه خیره شده بم و چپ چپ نگا میکنه
هدایت شده از -- WHO I AM :)?
424.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منو رضوانه در نقش خرهای رم کرده..🚶♀