هدایت شده از [괜찮아?!.^-^]🇮🇷🍓🇵🇸
راستش مث هاپو دلممیخواد اینو بزارمپروفایل😭
#boyoung
خستمه شایدم
اوک
فایتینگ بهتون بچه ها
دعا یادتون نره
اول برای موفقیت بقیه بعد برای موفقیت خودتون.. خب؟؟
گود نایت♡
https://eitaa.com/32195407/55855
نه بخدا
واس من از مال توم بدتره.... :]
یعنی اگر قرار باشه ی جا من مداحی یا آهنگ بزارم باس وایسم بالاسر گوشی ببینم جی پلی میشه بعدی:/😂
و اینقددد قاطیه و یجوری فاز به فاز میشم وقتی گوش میدم ک پرای خودم میریزه