https://eitaa.com/32195407/55855
نه بخدا
واس من از مال توم بدتره.... :]
یعنی اگر قرار باشه ی جا من مداحی یا آهنگ بزارم باس وایسم بالاسر گوشی ببینم جی پلی میشه بعدی:/😂
و اینقددد قاطیه و یجوری فاز به فاز میشم وقتی گوش میدم ک پرای خودم میریزه
هدایت شده از [괜찮아?!.^-^]🇮🇷🍓🇵🇸
آره قراربود درس بخونم
اینو کشیدم براپشت گوشیم :))😂😔
#my_painting 💜✨☁️🌜
بی صبرانه منتظر تابستونم
حتی اگر قراره کلا بشینم خونه و مثل همیشه باشه بازم منتظرشم😂💘
مهم اینه این استرسا و فکر و خیالا تموم میره