قسمت ¹⁴ ملکه اشک هارو دیدم یکمشو
و گریه کردم:)
وای من با سریال گریه نکرده بودم
میدونین
خیلی زیادی غمگین بود این تیکه هاش و وقتی تصورش میکردم میبینم قلبم درد میگیره براشون:]
هوم
شات اینا ندارم الان ولی خب شاید از اون شات قشنگام بزارم حالا بعدا
ولی باس یه خودکارم ببرم میدونین
چون اصلا با مداد نوشتن خیلی کنار نمیام هنوز
من از وقتی که خیلی بچه بودم مثلا حتی وقتی مدرسه نمیرفتم اینو یکی هدیه داده بود و قرار بود که بعدا که بزرگ بشم برای من بشه:))🚶♀..
حتی وقتی کلاس اول رفتم خواهششش کردم و گوریا کردم که بده بهم و استفاده کنم ولی خب گفتن هروقت که میخواستی کنکور بدی بردارش باشه؟:]
هرروز میشستم میشمردم چند سال مونده بتونم کنکور بدم..💘🐥هعی روزگار
تا اینکه دیگه حواسم بهش نبود~
حالا اون دختر کوچولو خودشم باورش نمیشه قراره تقریبا دو روز دیگه کنکور بده:) و نمیدونه چجوری اینقدر زود گذشت..
ولی بالاخره شاید سر کنکور ازش استفاده کنه..
🐳🚶♀
هدایت شده از 𝘺𝘰𝘬𝘪
اولین ریلی شو ک دیدم جهنم سینگلی بود
و به جرعت میتونم بگم گذرگاه عشق جهنم سینگلی رو ۱۰ هیچ میزنه