eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
290 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
459 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از هیآم¹²⁸☘️🏴
بعد نشستم همین و ادیت کردم برای اولین بار دیدم همچینم بد نمیشه😂
با یه حقیقت عجیبی رو به رو شدم راستش
نگاه نکردم چند دقه شد ولی ۸ تا سوال کنکور که از رو جواب نگاه کنم و بعدش سعی کنم خودم حل کنم:/ خیلی طول کشید و باعث شد که سرگیجه شدید و حالت تهوع بگیرم و اینقدی خسته شدم که حتی تو یه ضرب ساده بی دقتی میکردم:=
لامصببببب یه معادله درجه دو عی داده بود که هیچ جوره درنمیومد:/ آخرم نمیدونم از چ راهی ی جوابی دراومد ازش
الله‌اکبر
هیچی دیگه عزیزان خواستم بگم که هرکسی که این پیامو میخونه:) لطف کنه و دعا کنه واس کنکوریا:) و کنکوریه عزیزی که داری این پیامو میخونی خیلی خری اگر استرس داری آره اصلا منم خرم که نگرانم اصلا که چی شل کن بابا اینم میگذره میره و فقط میتونی به خدا توکل کنی باشه؟:)) فقط خدا رو داری:)💘 صلوات محمدی پسند بفرست آروم شی‌زن* حالام برو بخواب کنکوریه خوش‌بخت ❤️‍🩹🚶‍♀
اوکیییی اوکیییییی همه چییی آروممممع من چقدددد خوشبختممممم یوهو هاها اصلا نگران نیستم خدایا:)))) تروخدا:))))))))) تا فرداشب پرانتز:))))))))))..
والا شب کنکور هم ساعت داره میدوعه:// حاجی واسا باهم بریم عه
سلام:))
جایزه راحت ترین فرد در حین کنکور دادن به رضوانه تعلق میگیره چرا؟ چون که من حتی کفشامم درآورده بودم:))))و راحت نشسته بودم و هییی ورق میزدم دفترچه رو:/ 😂🚶‍♀
دیگه خلاصه کنم امروز رو. تجربه امروز خیلی لازم بود انگاری واسم هرجند دارم حرص میخورم چون بعضی سوالا خیلی ضایع ساده بود خصوصا تو فیزیک:) به شرطی که کاش فرمولا رو ده بار دیگه میخوندم! هوم خیلی حرص خوردم خیلی ولی مهم نیست دیگه شایدم گریم بیاد ولی گوریا نمیکنم