به کنکور فکر میکنم به درصد کم یا منفی ای ک زدم
اصلا مهم نیست برام ولی مهمه!:]
کاش ی کاری میکردم و از این مدل مزخرفم درمیومدم و حواسن پرت میشد از کنکور
ولی فقط خسته شدم اینقد این بغض کوفتیو قورت دادم از دیروز:)
گلوم درد میکنه اصن
هدایت شده از , Paradox ,
و بعد یه مدت میفهمی اگه اول پیام ندی
همه چی تموم میشه .