https://eitaa.com/im_shanbalile/17438
واقعا محتوا هاش فاخرن ولی من به خاطر پایان تلخ شون گریه ام میگیره 😰
عمیقا شبایی که نور مهتاب از پنجره اتاقم میاد تو
هم خوابن
گوشیم شارژش کامله
انبار ذخیره خوراکی هام پره
هوا خنکه
اهنگ جدید برای گوش کردن دارم
و فرداش کاری ندارم رو میپرستم که الحمدالله هیچ وقت نمیشه☺️🤲🏻