امشب مسئولیت بچه ها افتاد به من خیلی یهویی و مجبور شدم چهار پنج تا بچه رو تا آخر مجلس سرگرم کنم
و خب هیچی از مراسم نفهمیدم
فقط میگفتم من دارم به خاطر خدا انجام میدم و حداقل کمک کردم مادراشون عزا داری کنن و کم کاری نمیکنم...
هدایت شده از 𝑂𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡𝑠
دوستای عزیزم دیلی زدم بالاخره😋: ))
https://eitaa.com/home_nazaninm
نرید و به ممبراتون نگید بیاین ناراحت میشم
چطوری ناراحت نشم؟
خیلی رندوم این پستو فور بزن چنل ناناصت🎀⊹₊ ⋆
ظهر تاسوعاست و امشب هم شب عاشورا
من و از یاد نبرید❤️🩹
برای منم دعا کنید لطفاااا🥲
یادش بخیر
پارسال همین موقع شب عاشورا آقا بالاخره اومدم توی بیت... یادم نمیره چقدر بدو بدو اومدیم خونه و با ذوق و شوق نشستیم جلو تلویزیون!
چقدر صداشون آرامش بخش بود... 💔
اما امسال، «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد» رو با عمق وجودمون درک کردیم چون علمدار مون از دهم رمضان نیومده...
هدایت شده از "آغل قوقولی هاپو بتمنی"
https://eitaa.com/GHOGHOLIHAPOO/2586
یه چی بگم
ببین حرفت درسته ها ولی میدونی خیلی از این هایی که میان میخوان حرمت بشکونن
با لباس ها افتضاح میان وایمیستن تو صف غذا
این ها همش حرمت اون مراسم رو میشکونه
ما در روضه عباعبدالله رو به روی کسی نمی بنیدم هر کی هم میخواد بیاد، بیاد قدمش رو چشم ولی اگه قرار باشه لباس هاشون خیلی بد و باز باشه حرمت مجلس شکسته میشه