یادش بخیر
پارسال همین موقع شب عاشورا آقا بالاخره اومدم توی بیت... یادم نمیره چقدر بدو بدو اومدیم خونه و با ذوق و شوق نشستیم جلو تلویزیون!
چقدر صداشون آرامش بخش بود... 💔
اما امسال، «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد» رو با عمق وجودمون درک کردیم چون علمدار مون از دهم رمضان نیومده...
هدایت شده از "آغل قوقولی هاپو بتمنی"
https://eitaa.com/GHOGHOLIHAPOO/2586
یه چی بگم
ببین حرفت درسته ها ولی میدونی خیلی از این هایی که میان میخوان حرمت بشکونن
با لباس ها افتضاح میان وایمیستن تو صف غذا
این ها همش حرمت اون مراسم رو میشکونه
ما در روضه عباعبدالله رو به روی کسی نمی بنیدم هر کی هم میخواد بیاد، بیاد قدمش رو چشم ولی اگه قرار باشه لباس هاشون خیلی بد و باز باشه حرمت مجلس شکسته میشه
تا الان که هر کسی اومده بهش غذا دادن
ولی خیلی هم نباید آزادشون بزاریم که هر کاری دلشون بخواد بکنن
ما توی بهشته زهرا رفته بودیم قطعه شهدا دختره با لباس های خیلی بد با خودش سگ اورده بود
خب این کارش باعث میشه حرمت بشکنه فردا روزی همه با سگاشون میرن قطعه شهدا
مجلس امام حسینم همینه
حرمتش باید حفظ بشه
https://eitaa.com/GHOGHOLIHAPOO/2636
منم تا حالا کربلا رو ندیدم
خیلی گریه کردم و از امام حسین خواستم که برم ولی نشد
ولی ببین اینجوری نگو
من همیشه اینجوری به خودم میگم
اینکه تا حالا کربلا رو ندیدی عشقت به امام حسین و بیشتر نکرده؟
به حرم تشنه ترت نکرده؟
فکر کن اگه چند سال پشت سر هم میرفتی کربلا توی کودکی الان دیگه شوقی نداشتی براش یا شاید اونقدر ها که الان با امام حسن ارتباط داری اونموقع نداشتی.
الان اگه بطلبه حتی اگه بعد از چند سال با دل و جون میری
همه سختیاشو به جون میخری چون طعم عاشقی رو چشیدی
پس این رو یه نعمت بدون ❤️🩹
https://eitaa.com/GHOGHOLIHAPOO/2642
میدونم که نگرانی
منم نگرانم
از امام حسین بخواه ، مهربون تر از این حرفاست که بزاره نوکرش بدون دیدنش بمیره ...💔
💖 ناشناس :
https://eitaa.com/daftarman
نودل؟
_
اومدممم 😋
شما هم برید پیشش بدویید😛