استادپناهیانمیگہ:
همیشہبهخودتونبگید
حضرتعباس(؏)نگاممیڪنه...
امامحسین(؏)نگاممیڪنه...
بعدخدابهشونمیگہ..
نگاهڪنیدبندموچقددلشڪستس...
چقددوستونداره...
چقددلخوشبہیہنیمنگاه...
یہنگاهبهشبُڪنین...💔🖐🏻
بعدخودشوندستتومیگیرنوازاین
حجمگناهمیڪشنتبیرون💔🚶♂
قشنگهمگہ نہ؟!
چهمعاملهی پرسودی است
#شهادت🕊
فانے میدهے و باقے میگیری
جسم میدهے و جان میگیری
جان میدهے و جانان میگیری!
⚜️⭕️برای نزدیک شدن ظهور و فرج زیاد دعا کنید
که به سبب فرج در کارهای شماست.
❤️ حول حالنا بظهورالحجه...
🌹السّلام علیک یاصاحب الزمان(عج)
🌸#عید_نیمه_شعبان_مبارک🌸
🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد🌸
🌸اللهم عجل لولیک الفرج 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هرکس یک نشانی دارد و به دنبال یک عشقی است💔
¦→📙•••
•
حافظ این مرز و بوم خواهم بود🇮🇷
نه با تفنگ و سنگر های خاکی ✊
کہ با همین چادر ساده ے معمولی😍
دفاع خواهم کرد
از #حیا و #حجابِ
این آب و خاک
راه شهدا را خواهد داشت
•
🧡¦← #دخترانچادرۍ
📙¦← #چادرانه
¦→☔️•••
•
پوشیدهامپـٰارچها؎
ازجنسبہشت😍🧚♀
انتخـٰابِزهرا«سلام الله علیها»بودهام
وهمینافتخـٰاربساستمرا...!😌💛
•
💜¦← #دخترانچادرۍ
☔️¦← #چادرانه
#سلامٌعَلےاِبراهیم 🌱
در روزهای اول جنگ به ابراهیم گفتنم: برادر هادے!؟ حقوق شما آماده است؛ هر موقع صلاح میدانی بیا و بگیر. در جوابم آهسته گفت: شما کی میروی تهران!؟ گفتم آخر هفته. بعد گفت: سه تا آدرس مینویسم، تهران که رفتی، حقوقم را در این خانهها بده.
من هم اینکار رو انجام دادم . بعد ها فهمیدم هر سه از خانوادههای مستحق و آبرومند بوده اند.
✨﷽✨
🌼دهان انسان
✍️انسان دو دهان دارد: یکی گوش که دهان روح است و دیگر دهان که دهان تن او است. این دو دهان خیلی محترماند. انسان باید خیلی مواظب آنها باشد. یعنی باید صادرات و واردات این دهنها را خیلی مراقب باشد. آنهایی که هرزه خوراک میشوند، هرزهکار میگردند.
کسانی که هرزهشنو میشوند، هرزهگو میگردند. وقتی واردات انسان هرزه شد، صادرات او هم هرزه و پلید و کثیف میشود. یعنی قلم او هرزه و نوشتههایش زهرآگین خواهد شد. امیرالمؤمنین فرمود: عمل نبات است و هیچ نبات از آب بینیاز نیست و آبها گوناگوناند.
هر آبی که پاک است، نبات آن هم پاک و میوهاش شیرین خواهد بود؛ و هر آبی که پلید است، نبات آن هم پلید و میوهاش تلخ است خودِ عمل، حاکی است که از چه آبی روییده شده است.
📚آیت الله حسن زاده آملی، مجموعه مقالات، ص122-121