eitaa logo
نوشته های من
277 دنبال‌کننده
223 عکس
183 ویدیو
59 فایل
قانع‌بہ‌همینےکہ‌دوچشمت‌بیناست؟ دلت‌چطور؟ محمّدحسیݩ‌مطھڕ؎ھستݦ🌱 @m_h_motahari [کپی‌‌مطالب‌باذکرنام‌وبی‌ذکرنام، جهت‌اعتلای‌کلمه‌ی‌اسلام واجب‌ مؤکده🕊] لینک کانال https://eitaa.com/m_h_motahari1 صفحه ویراستی https://virasty.com/m_h_motahari
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه‌نوای‌قدیمی که‌کلی‌خاطره‌رو‌برام‌زنده‌کرد🌱 حاج‌سعیدعزیز @mhmm110
ولی‌حیف‌بود حسن‌علیه‌السلام‌راکنارگذاشتند بعدازآن‌که‌علی‌را درمدینه‌وکوفه‌وصفین آزردندوتنهاگذاشتتد ودیگرانی‌راانتخاب‌کردند... ماامروز هنوزکه‌هنوزاست بیچاره‌ی‌ظلمِ‌مردمِ‌آن‌زمانیم. [ظُلم‌ِتاریخی] @mhmm110
امروز داشتم به عزیزی جواب میدادم: چشمت منور به شش‌گوشه؛ دلم‌گرفت یااباعبدالله جانم♥️ دل‌های تنگِ گرفته را یک لحظه زیارت از ورودیِ باب‌القبله فقط یک‌لحظه راه می‌دهید؟ @mhmm110
14010712_42789_192k.mp3
4.05M
🔴 آیاسابقه‌دارد؟ 🔴 دست‌دشمن‌رانمیبینیم؟ @mhmm110
سلام به منزله تأیید یا رد هیچ کانالی نیست و مسئولیت پیگیری ها بعهده خود افراد؛ لذا در موارد مختلف دقت لازم رو داشته باشید.
¬𝑮𝑬𝑯𝑨𝑫-𝑴𝑶𝑮𝑵𝑰𝑬 ˼‌‏سلام‌بـرمُجـٰاهد‌زادھ‌اۍ‌ڪہ آقـازاد‍‌ھ‌هـٰاراشـرمندھ‌ڪرد(:🖐🏻♥️!˹ •• .'! روحِ‌جَھآدیَعنـۍروحِ‌مُبارِزِه‌بابَدۍ‌هـٰا وَدَرسآیِه‌روح‌ِجَهـٰاداَست‌کِه‌اِنسان بِه‌شآدۍدَردُنیـٰاوَآخِرَت‌میرسد..! 🖤 eitaa.com/shahidgehadmognie
سلام رفقا این دوستمون رو حمایت کنید، یه رسانه قرآنی راه انداخته، کاراش حرف نداره پس یاعلی‌‌‌ همت کنید. چه بسا یه نفر با دیدن یه ویدیو به خودش بیاد :) @furqan_media
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | بــرای ایران 🇮🇷 ... ▫️برای ۸٠٠٠ نویسنده‌‌ی‌ ▪️برای ۵۷۲ مدال‌بانوان‌در‌سال ۱۴٠٠ ▫️برای‌ایجاد ۱۴۳ رشته‌ی‌ورزشی‌بانوان ▪️برای ۱۲٠٠٠ عضو‌هیئت‌علمی‌زن ▫️زن، زندگی، آزادی، جمهوری اسلامی 🇮🇷✌️ ♨️ شما باشید... 🔰 برگرفته از کتاب @hassan_zarabi
یه‌ثانیه‌این‌شعرونگابنداز🌱 [التماس‌دعا] ازخویش‌گریزانم‌وسوےِتوشتابان بااین‌همہ‌راهےبہ‌وصال‌توندارم @mhmm110
امروز دوتا منبر داریم ان‌شاءالله🖤 [بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم] [یاعلی]
🔰 بیان کتاب الغیبه: ❇️ أَحْمَدُ بْنُ عَلِيٍّ الرَّازِيُّ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ خَاقَانَ‏ الدِّهْقَانِ عَنْ أَبِي سُلَيْمَانَ داد [دَاوُدَ] بْنِ غَسَّانَ‏ الْبَحْرَانِيِّ قَالَ قَرَأْتُ عَلَى‏ أَبِي سَهْلٍ إِسْمَاعِيلَ بْنِ عَلِيٍّ النَّوْبَخْتِيِ‏ قَالَ: ❇️ دَخَلْتُ عَلَى أَبِي مُحَمَّدٍ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ ع فِي الْمَرْضَةِ الَّتِي مَاتَ فِيهَا وَ أَنَا عِنْدَهُ إِذْ قَالَ لِخَادِمِهِ عَقِيدٍ وَ كَانَ الْخَادِمُ أَسْوَدَ نُوبِيّاً قَدْ خَدَمَ مِنْ قَبْلِهِ عَلِيَّ بْنَ مُحَمَّدٍ وَ هُوَ رَبَّى الْحَسَنَ ع فَقَالَ لَهُ‏ يَا عَقِيدُ أَغْلِ لِي مَاءً بِمُصْطَكَى فَأَغْلَى لَهُ ثُمَّ جَاءَتْ بِهِ صَقِيلُ الْجَارِيَةُ أُمُّ الْخَلَفِ ع فَلَمَّا صَارَ الْقَدَحُ فِي يَدَيْهِ وَ هَمَّ بِشُرْبِهِ فَجَعَلَتْ يَدُهُ تَرْتَعِدُ حَتَّى ضَرَبَ الْقَدَحَ ثَنَايَا الْحَسَنِ ع ❇️ فَتَرَكَهُ مِنْ يَدِهِ وَ قَالَ لِعَقِيدٍ ادْخُلِ الْبَيْتَ فَإِنَّكَ تَرَى صَبِيّاً سَاجِداً فَأْتِنِي بِهِ قَالَ أَبُو سَهْلٍ قَالَ عَقِيدٌ فَدَخَلْتُ أَتَحَرَّى فَإِذَا أَنَا بِصَبِيٍّ سَاجِدٍ رَافِعٍ سَبَّابَتَهُ نَحْوَ السَّمَاءِ فَسَلَّمْتُ عَلَيْهِ فَأَوْجَزَ فِي صَلَاتِهِ فَقُلْتُ إِنَّ سَيِّدِي يَأْمُرُكَ‏ بِالْخُرُوجِ إِلَيْهِ إِذَا جَاءَتْ أُمُّهُ صَقِيلُ فَأَخَذَتْ بِيَدِهِ وَ أَخْرَجَتْهُ إِلَى أَبِيهِ الْحَسَنِ ع 🔴 قَالَ أَبُو سَهْلٍ فَلَمَّا مَثُلَ الصَّبِيُّ بَيْنَ يَدَيْهِ سَلَّمَ وَ إِذَا هُوَ دُرِّيُّ اللَّوْنِ وَ فِي شَعْرِ رَأْسِهِ قَطَطٌ مُفَلَّجُ الْأَسْنَانِ 🔴 فَلَمَّا رَآهُ‏ الْحَسَنُ ع بَكَى وَ قَالَ يَا سَيِّدَ أَهْلِ بَيْتِهِ اسْقِنِي الْمَاءَ فَإِنِّي ذَاهِبٌ إِلَى رَبِّي وَ أَخَذَ الصَّبِيُّ الْقَدَحَ الْمَغْلِيَّ بِالْمُصْطُكَى بِيَدِهِ ثُمَّ حَرَّكَ شَفَتَيْهِ ثُمَّ سَقَاهُ فَلَمَّا شَرِبَهُ قَالَ هَيِّئُونِي لِلصَّلَاةِ فَطُرِحَ فِي حَجْرِهِ مِنْدِيلٌ فَوَضَّأَهُ الصَّبِيُّ وَاحِدَةً وَاحِدَةً وَ مَسَحَ عَلَى رَأْسِهِ وَ قَدَمَيْهِ قَقَالَ لَهُ أَبُو مُحَمَّدٍ ع أَبْشِرْ يَا بُنَيَّ فَأَنْتَ صَاحِبُ الزَّمَانِ وَ أَنْتَ الْمَهْدِيُّ وَ أَنْتَ حُجَّةُ اللَّهِ عَلَى‏ أَرْضِهِ وَ أَنْتَ وَلَدِي وَ وَصِيِّي وَ أَنَا وَلَدْتُكَ وَ أَنْتَ مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ مُوسَى بْنِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ ع 🔴 وَلَدَكَ رَسُولُ اللَّهِ ص وَ أَنْتَ خَاتَمُ الْأَوْصِيَاءِ الْأَئِمَّةِ الطَّاهِرِينَ وَ بَشَّرَ بِكَ رَسُولُ اللَّهِ ص وَ سَمَّاكَ وَ كَنَّاكَ وَ بِذَلِكَ عَهِدَ إِلَيَّ أَبِي عَنْ آبَائِكَ الطَّاهِرِينَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى أَهْلِ الْبَيْتِ رَبُّنَا إِنَّهُ حَمِيدٌ مَجِيدٌ وَ مَاتَ الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ مِنْ وَقْتِهِ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ‏. @mhmm110
هدایت شده از استوری پلاس
یاحےیاقیوم-'🌿'-
نوشته های من
یاحےیاقیوم-'🌿'-
گاهی فقط همین دو جمله‌ست که آرامشم میده [پناهم‌باش] @mhmm110
مقام معظم رهبری.mp3
1.13M
🎙صحبت‌های استاد مؤیدی درباره‌ی مقام معظم رهبری 🗓دوشنبه ۱۱مهر۱۴۰۱ https://eitaa.com/OstadMoayyedi/758 🔰اگر کسی یک‌دهم از نور ایمان برخوردار باشد و یک‌صدم علاقه به حجت کبرای خدا داشته باشد، استشمام می‌کند که در مقام معظم رهبری نور ویژه‌ای می‌درخشد. 🔰اینجا بی‌تفاوتی، هیچ معنی ندارد. هر جهتی که ایشان نشان داد، باید به میدان برویم ولو اوضاع عاشورایی بشود. 🔰اینهایی که نغمه‌هایی مخالف نغمه‌های هدایتیِ ایشان سرمی‌دهند، چه معمَّم چه غیرمعمم، جواب خدا را چه می‌دهند؟! آیا حیات ابدی نداریم؟ آیا جواب خدا را می‌توانیم بدهیم؟ دشمن هم همین را می‌خواهد که بسیاری از ما بی‌خیال باشیم.
|هنوزهم...| - پناهِ علی؟ + مسجدِکوفه. - مونسِ‌علی؟ + شب‌های‌ساکت‌وتاریکِ‌نخلستان. - حالِ‌دلِ‌علی؟ + غصه‌برای‌مردم. - دردِ علی؟ + ناامیدی‌مردم‌وخستگی‌آن‌ها ترس‌وواهمه‌ی‌آنهادرمسیرِپیچیده‌ی‌حق فریبِ‌آن‌هادرفتنه‌ها علی‌علیه‌السلام،هنوزهم‌برای‌ما وبرای‌ترس‌‌هاوفریب‌های‌ماغصه‌می‌خورد. @mhmm110
خدایا🌱 تودردل‌صحراوسینه‌ی‌کوه‌وگوشه‌ی باغ‌های‌سیب‌وهلو و انگور،چه‌بندگانی‌داری بندگانی‌که‌یک‌لحظه‌همنشینی‌باآن‌هارا وفشردن‌دستان‌پینه‌بسته‌وصدای‌خسته‌ی‌آنهارا باشنیدنِ‌صدای‌شومِ‌ هیچ‌کدام‌ازتئوری‌پردازهای بی‌غیرتِ‌وطن‌فروش عوض‌نمی‌کنم. همان‌تحصیل‌کرده‌هایی‌که باشعارآزادی‌وعدالت‌وحق‌طلبی استبدادواستعمارفکری وظلم‌وخفت‌رابه‌شاگردانشان‌یاددادند. گفتم‌وطن‌فروش‌وبی‌غیرت؛چون‌برای‌ مامردم،واضح‌شد. @mhmm110
نوشته های من
گاهی فقط همین دو جمله‌ست که آرامشم میده [پناهم‌باش] #خدا @mhmm110
این خیلی حق بودا... آرامشتون کجاس؟ پیش کیه؟ نگهش دارید... قدرش رو بدونید خودتون رو بهش برسونید.
-بازم‌میگم- ازخویش‌گریزانم‌وسوےِتوشتابان بااین‌همہ‌راهےبہ‌وصال‌توندارم.. @mhmm110
°|گوشه|° وقتی‌که دلم برای قدیم تنگ می‌شود یک‌وعده برای نماز مغرب‌وعشا می‌روم مسجد قائم، اول‌صفاییه می‌دانید کجا را می‌گویم؟ مسجد مرا به روزهایی می‌برد که گناهی نداشتم تکلُّفی نداشتم تعارف با کسی نداشتم خودم بودم و خدایم و یک دوچرخه شماره ۱۶ کهنه گوشه‌ای می‌نشینم و در رفت‌وآمد بچه‌ها، بچگی‌های خودم را می‌بینم. امیدوارم شماهم گوشه‌ای برای بچگی‌هایتان داشته‌باشید. @mhmm110
بی‌بی‌جانَم🌱 ازبهشتِ‌ضریحِ‌شماتاورودیِ‌باب‌القبله فقط‌یک‌قطره‌اشک‌فاصله‌است؟ رزقِ‌اشکم‌امشب‌جوراست؟ دعاگوی خاص شما ۱۴۷ نفر هستم @mhmm110
✍معناشناسی۱ {الحَمدُللهِ ربِّ العالَمینَ} چرا بجای آن‌که بفرماید "اَحمِدُاللهَ" یا "حَمِدت‌ُاللهَ" که فعلیه هستند، از یک جمله اسمیه بدون قید زمانی استفاده فرموده‌است؟ جمله فعلیه، وابسته به زمان خاصی است و خبر از وقوع حمد در زمان و شرایط خاصی می‌دهد؛ ولی جمله اسمیه دلالت بر ثبوت و دوام دارد مگر آن‌که در متن جمله، قید زمانی ذکر شود. لذا نتیجه این ترکیب اسمی، اطلاق در "اسنادِ حمد به حضرت حق" است. بنابراین دوام و ذاتیت حمد برای خدا را بدست‌می‌آوریم. وقتی‌که "حمد" برای خدا همیشگی شد، معلوم می‌شود که دلیلی که باعث شده‌است خدا محمود باشد، برای خدا همیشگی است. از جمله دلایلی که باعث شایستگی حضرت حق برای محمود شدن می‌توان نام‌برد، قدرت دائم و علم بی‌پایان و محبت همیشگی او به مخلوقات است. بنابراین از ترکیب بدون قید جمله‌اسمیه، می‌توانیم بعضی از صفات ثبوتی جمالی نامحدود را برای حضرت‌حق ثابت کنیم. @mhmm110
'دَرْد' یکی از دردهای ولی خدا اينست که هیچکس به اندازه خود او، از عمق درد او و تنهایی او و غربت او و اضطرار او آگاه نیست. هیچکس به اندازه خودش از عشق و شیدایی و اضطرار او به خدایش باخبر نیست. هیچکس به اندازه خودش از اشتیاقش به مرگ باخبر نیست. و درد دیگر او اينست که او در عمر مبارکش، هیچگاه نمی‌تواند به کسی، عمق احساسات خالص خودش را بفهماند. هیچکس او را نمی‌فهمد و درک نمی‌کند و همین‌است که نماز و دعا و گریه و خورد و خواب و بغض و محبت او با همه‌ی دیگران فرق دارد. @mhmm110
مولاجانم♥️ درست‌است که وجودم و علمم و بودنم و نفس‌کشیدنم، خیلی به‌دردبخور نیست؛ ولی شما همین ناقابلِ به‌دردنخور را بپسندید؛ ماهم دل داریم. @mhmm110
🔰 بخش پنجم ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۷۵ بیان می‌کند: هر کس در انظار و اماکن عمومی و معابر علناً تظاهر به عمل حرامی نماید، علاوه بر کیفر عمل، به حبس از ۱۰ روز تا دو ماه یا تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌شود و در صورتی که مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نیست، ولی عفت عمومی را جریحه‌دار کند، فقط به حبس از ۱۰ روز تا دو ماه یا تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد شد. 🔻 تبصره ـ زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند، به حبس از ۱۰ روز تا دو ماه و یا از ۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال جزای‌ نقدی محکوم خواهند شد. @mhmm110