‹unsaid›
https://abzarek.ir/service-p/msg/4061277 - شاید لازم شد. لینکِ ناشناس* چمیدونم،اگر خواستید با هوی
- https://eitaa.com/m_unsaid/1452 من نرفتم و کلی عر زدم💞
+ انقدر شلوغ بود که واقعاً میتونم بگم چیزی رو از دست ندادی(البته به جز اون آقا خوشگله که اکتور اتاق فرار بو-)
‹unsaid›
- https://eitaa.com/m_unsaid/1452 من نرفتم و کلی عر زدم💞 + انقدر شلوغ بود که واقعاً میتونم بگم چی
- گفتی ملت ساکتن من اومدم تی رکس کوچولو
+ گشتم تی رکسِ "کوچولو" یی یافت نشد،اما تیرکس بزرگ فدات😼
‹unsaid›
https://abzarek.ir/service-p/msg/4061277 - شاید لازم شد. لینکِ ناشناس* چمیدونم،اگر خواستید با هوی
- فدایشمابشم شعرایی که تو کانال میزاری خیلی 🛐ن،ممنونم ازت😭💞.
+ پسپیتتیخبخبنبنیمی خدانکنه😭😭😭
‹unsaid›
عزیزکِ دلِ من،بازهم من تنها شدم و حالا فرصت دارم بهت فکر کنم،به چندروز کوتاهی که باهم گذروندیم،به شب
دعا میکنم به زودی ملاقاتت کنم"
‹unsaid›
دعا میکنم به زودی ملاقاتت کنم"
اما چطور دلت اومد که من رو توی این دنیا با این آدم هاش تنها بزاری؟
طوری بدونِ هیچ نشونه ای ترکم کردی انگار که هیچوقت همهچیزم نبودی و هیچوقت توی بغلم نمیخوابیدی و هیچوقت مالِ هم نبودیم و هیچوقت گریه ای نکردم پیشت.
خوب بخواب عزیزکم.