https://t.me/+IgqeZGy9QH42MTBk
بچه ها یه چنلک توی تلگرام زدم، راستش اصلاً حس خونه نمیده و هنوز نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم اما خب دیگه توی ایتا دارم نمیت هرچی بخوابم بزارم ایتا گیر میده خب اره دیگه چقدر حرفشد خیلی خوشحالم میکنید اگه بیاید:>>
هدایت شده از لفت بدین
من واقعاً دلم آدمِ امن میخواد. یه آدم حمایتگر، قابل اعتماد، صمیمی، یکی که تکیه کنم بهش، بهم بگه آره من کنارتم، با هم درستش میکنیم، باهم میرسیم، باهم پیشرفت میکنیم، اگه بخوام گریه کنم توی بغلش باشم، اگه بخوام بخندم کنار هم باشیم، هرچی شد پشت هم باشیم، یه آدم موندگاروهمیشگی