eitaa logo
ما و او ( احسان عبادی )
39.6هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.2هزار ویدیو
474 فایل
کانال دوم👈 @marefatemahdavi ✍️ احسان عبادی/طلبه درس خارج/ارشد ادیان و عرفان/دانشجوی دکتری قرآن و حدیث/از اساتیدمهدویت 🖥تبلیغات @sina_bavelayatali 📌ادمین سوالات @hovalsharid 📞تلفن: 09387543716 انتشارمطالب باهرنامی مشکلی ندارد✅
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 مثال از ابن سینا و شیخ طوسی برای عظمت در تاریخ یکی سرامد فلسفه و طب یکی سرامد فقه و اصول که معروف شده به شیخ الطائفه هر دو اصولی را پایه گذاری کردند که هنوز هم دیگران از آن استفاده می کنند
🔰 امام خمینی جامع تر است ، هم فقه ، هر فلسفه ، هم عرفان ، هم ایمان و تقوا ، آقا دارد با حالت مقایسه ای و تطبیقی نشان می دهد امام نسبت به دیگر سرامدان عالم بالاتر است.
💠 سه تحول بزرگ امام 1. ایجاد انقلاب رهبری دارد نمونه هایی که ایران در دوران پهلوی به آن دچار بود را ذکر می کنند و سپس دورانی که الان در آن هستیم را می شمارد. همان حالت مقایسه ای. همان حالت تطبیقی که بارها گفتیم بهترین نوع تحلیل است
🔰2. تحول در سطح امت جریان بیداری اسلامی دوره ای که واقعا اسلام بی تحرک بود ، مخصوصا بعد تجزیه شدن در جنگ جهانی اول که عثمانی تجزیه شد و به کشورهای عراق و عربستان و لبنان و سوریه و فلسطین و... تقسیم شد. انقلاب امام بود که باعث شد فلسطین امروز بحث اول مسلمین باشد.
💠 3. تحول در سطح جهان توجه به معنویت را امام زنده کرد. واقعا بعد دوران رنسانس صنعتی در اروپا ، معنویت داشت به فراموشی می رفت. مردم هم نتوانستند کاری کنند در برابر مستکبرین کار امام باعث شد معنویت در جهان زنده شود.
🔰امام با چه پشتوانه ای این کارها را کردند؟ نه پول نه رسانه نه قدرت های بزرگ دنیا عامل نرم افزاری که مهم بود ایمان و امید بود. آقا دو شاخصه ای را نام بردند که هر کس داشته باشد موفق است. واقعا چه چیز دیگری نیاز است برای موفقیت؟ ایکاش ما هم ایمان و امید را در خود تقویت کنیم
💠شهید مطهری: امام 4 ایمان داشت ایمان به هدف ایمان به راه مبارزه ایمان به مردم ایمان به خدا ایمان به خدا یعنی ایمان به وعده های الهی ، وعده های تخلف ناپذیر خدا 👈 ایکاش خود ما هم واقعا ایمان به وعده های الهی داشته باشیم ! بدانیم قطعا وقتی کسی در راه اسلام و انقلاب قدم بر دارد ، خدا کمکش می کند . نا امید نباشیم. مدام دم از پارتی و... نزنیم. هیچ پارتی ای قوی تر از خدا نیست.
🔰 ای جان ! نقد جالب رهبری به شبه روشنکفران درباره برداشت های غلطشان از اسلام ! نقد به افراد متحجر خشک مغز که توانایی اجتهاد نو از اسلام را ندارند ! احسنت عالی فوق عالی ! امام فهم درست از اسلام داشت.
👌 نقد جالب رهبری به علمای مخالف !!! اسلام را می پذیرند ، اما این همه دستورات اجتماعی و سیاسی اسلام را نمی بینند !!!
💠 آقا مثال می آورد از مردم سالاری امام ! از جمله تنفیذ رای بنی صدر با آنکه خودش به او رای نداده بود! از این موارد ، باز هم هست ، این ها نشان از دیکتاتور نبودن امام دارد. در قضیه بازرگان و منتظری هم همین شکل بود. حرف دیگران را به نظر خود ترجیح داد.
🔰 امید داشتن همراه با حرکت است ! نمی شود یک جا باشیم و امید داشته باشیم ! ما هم باید از امام یاد بگیریم و توصیه هایش را گوش دهیم بزرگترین توصیه امام : نگهداری و ادامه راه او باید آن 3 تحول امام را تعقیب و دنبال کنیم.
💠 هوشمندی جالب آقا و اشاره به ابزارهای نو برای حفظ انقلاب ! قابل توجه برخی متحجرهای خشک ! اما اصول و جبهه بندی تغییر پیدا نمی کند !
🔰 جبهه مستکبران و صهیونیست و... همچنان علیه مردم ایران وجود دارد. این یعنی گول ظاهر آنها را نخوریم گول حرفهای سست و فریبنده آنها را نخوریم گول وعده های غلط آنها را نخوریم فکر نکنیم آمریکا عوض شده ! هر وقت اینها را فراموش کردیم ضربه خوردیم ! دوران خاتمی و روحانی بهترین مثال است!
💠 تاکید چندباره رهبری به اینکه اگر در فلان قضیه عقب نشینی کنیم ، دشمنی دشمن کمتر می شود! مثال از دولت های قبلی . این موارد هم در دولت هاشمی بود ، هم خاتمی ، هم روحانی رئیس جمهور ما را به دادگاه غیابی کشاندند 👈👈 منظور آقا ، هاشمی است قضایای انفجار در آرژانتین! 👈👈محور شرارت هم در دولت خاتمی بود ! که جرج بوش ، ایران و عراق و کره شمالی را محور شرارت نامید بله ، استفاده از تاریخ برای تحلیل سیاسی ! همان چیزی که بارها عرض کردیم! باید دشمنی آمریکا را با مثال تاریخ اثبات کرد
✅ آقا وظیفه ما را فرمود : ترویج و تقویت ایمان و امید بسم الله
👌 وقتی دشمن دست روی بی ایمانی و ناامیدی ملت می گذارد ، انصافا ما چقدر حرکت کردیم در جهت عکس حرکت آنان ؟
💠 طراحی اغتشاش های پاییز سال قبل ایران در اروپا ، پشتیبانی مالی و تسلیحاتی و رسانه ای ، آقا از عناصر ایرانی وطن فروش به " پادو " تعبیر می کند !!! به به بهترین اسم همین است !
🔰 این احمق ها و نشناختن ملت توسط دشمن را ، اقا قبلا در سال 88 هم در آن خطبه نماز جمعه معروف فرموده بودند! واقعا همین هست دشمن چون ایمانی ندارد ، ایمان و مومنین را نمی شناسد
💠 باز هم آقا دارد از نقشه نا امید کردن جوان ایرانی می گویند . کانال دارهای پرمخاطب دقت کنند ! خواهشا دقت کنید! اگر انتقاد می کنید ، خوبی را هم بگویید تا ناامیدی ایجاد نشود.
🔰 آقا از پدیده های امیدآفرین کشور می گوید ! توجه دارید عزیزان؟ کاری که وظیفه من و شماست را آقا دارد انجام می دهد !!!!!!! جالب است برخی از کانال داران با اسم انقلابی ادعا دارند گفتن این موارد امید آفرین نیست ، چون اقتصاد هنوز خوب نشده !!! طبق نظر این افراد الان رهبری هم دارند اشتباه می کنند!
😂 مثل اینکه آقا صدای این افراد را شنیده بود قبلا 😂
👌بی دینی و تمسخر دین ، در دهه شصت هم بوده ، مربوط به الان نیست ! در زمان پیامبر هم عده ای این تمسخر را داشتند. اینها مواردی هست که آقا می گوید تا ما بدانیم در طول تاریخ این موارد زیاد بوده . شایعه پراکنان و تردید پراکنان همیشه بوده اند.
🔰 بدبین کردن مردم به مسئولین کار دشمن است !!! بله بله بله 👈 حالا پیدا کنید چه افرادی مدام در حال بد نشان دادن مسئولین هستند !!!
👆👆👆👆 این حرف امروز آقا را در یاد داشته باشید 👈👈👈 حالا مقایسه کنید با حرف یکی از افراد کانال دار انقلابی پر ادعا ! 👇👇 ⬅️ در راهکارهای تزریق امید هم اینکه عزیزان حزب اللهی ما فکر می کنند با اطلاع رسانی فُلان کار عمرانی و فلان اقدام خُرد در فلان استان و شهرستان می توان امیدواری ایجاد کرد، سخت در اشتباهند. از نظر حقیر، بر شمردن تفاوت ها با رژیم پهلوی و قیاس وضعیت فعلی با گذشته، خیلی امیدواری تزریق نمی کند. ➡️ 👌 اختلاف در مبانی را مشاهده کردید⁉️⁉️⁉️ یعنی کاری که رهبری مدام در حال انجام آن هستند و همین امروز هم انجام دادند ، از نظر این جماعت اشتباه است‼️‼️‼️ کار و دیگرانی که با کتاب صعود چهل ساله و سخنان امیدوار کننده در حال نشر امید هستند هم اشتباه است ‼️‼️‼️ 👌 البته شاید از نظر این افراد ، نشر دروغ بزرگ دستور به آموزش و پرورش برای جمع کردن دانش آموزان در سخنرانی آقای در خوزستان برای زیاد نشان دادن جمعیت ، کار درست و انقلابی است‼️‼️‼️‼️ ✅ ما هیچ راهی جز رعایت اصول و مبانی امام و رهبری نداریم ، وگرنه یا دچار افراط می شویم یا تفریط !
👆 در هیچ منبعی وجود ندارد هر کس ادعا دارد چنین حدیثی داریم سندش را برای ما بفرستد با ذکر نام کتاب و شماره صفحه !