نادر ابراهیمی راست میگفت:
انسانهای بی اندوه
به معنای متعالی کلمه
هرگز " انسان " نبودهاند و نخواهند بود
از این صافیِ انسانساز نترس...💛
𝑚𝑎𝑗𝑎𝑛͜✨
در دلم خواستن مرگ کسی نیست ،
ولی
کاش هر کس به تو دل بست ،
بیاید خبرش! :«
𝑚𝑎𝑗𝑎𝑛͜✨
همین روزها؛
اتفاقاتِ خوب، خواهند افتاد؛ درست وسطِ روزمرِگیهایمان،
دلخوشیها راهشان را گم خواهندکرد و اینبار به سمتِ ما روانه خواهندشد.
شبهایی را میبینم که از خستگیِ شادی و لبخندِ روزهایمان میخوابیم و صبحهایی که با اشتیاقِ دلخوشیهای تازه بیدار میشویم.
من شک ندارم؛
یکی ازهمین روزها... همه چیز درست خواهد شد... (:💙
-نرگس صرافیان
𝑚𝑎𝑗𝑎𝑛͜✨