منم معارفی ام یازدهمم کلا تو کلاسمون ۹ نفریم ۱۱ نفر بودیم دو نفر تغییر رشته دادن
.
.
خوشبختم
احساس میکنم دیگ تو اتاق بازجوییم
گفتم حالتون چطوره فقد
هرچی تو دلتون سوال مونده بود پرسیدین که !
هیچ والا از گریه چشم باز نمیشه
.
.
گریه نکن
واس چشات ضرر داره
واس دلت ضرر داره
اخرشم هیچی گیرت نمیاد
هدایت شده از منتظران ظهور🕊⃟⛅️🇵🇸🇮🇷
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 چالش سلام یا مهدی در حمایت از مردم فلسطین در سراسر جهان
🔹فلسطین کلید رمز آلود فرج است.