بنده یکی از کسانی بودم که ناشناست و پر میکردم حدود ۲۰ تا پیاما برای من بود که تو کانالت میزاشتی بنده همین الان اعلام میکنم بدون ما هبچی نیستی و فاز برندار و دیگه نخواهم حمایتت کرد
.
.
.
واقعا چرا فکر کردی مهمه؟
اگه برا من تعداد اعضای کانال و پر شدن ناشناس مهم بود که الان اونجارو به حال خودش رها نمیکردم دویست نفر ریزش کنه
در ضمن از کجا اعصابت خورده داری اینجا خالی میکنی
نفس عمیق بکش خواهر
ما معارفے هستــیم:)
بنده یکی از کسانی بودم که ناشناست و پر میکردم حدود ۲۰ تا پیاما برای من بود که تو کانالت میزاشتی بنده
وقتی میگم از موتوری نگیرید برای جلوگیری از چنین توهماتیه🤩
https://eitaa.com/maaref85/3106 بنده حلالتون نمیکنم بخاطز این میخرههایب که من و کردین
.
.
.
مدل جدیده؟
اشکال نداره حالا شما بزرگواری کن😢
زهرا فردا میای مراسم قرآن داورای مخفل هم هستن
.
.
.
امروز بود اره؟
نه کاری داشتم قسمت نشد
جهت اطلاع بیشتر یه چیزی بفرمایم که
خانم پرتقال
به صمیمی ترین افراد زندگیشم انقدری وابسته نیست که بدونشون هیچ و پوچ بشه
چه برسه شماهایی که حتی اسمتونم نمیخاد بدونه
آقا من بین انسانی و معارف به شدتت موندمم چکنمم🥲 حافظ قرآنم هستم حس میکنم بام سازگارتره ولی خیلی سختی اضافه نسبت به انسانی و... شنیدم
.
.
.
هر رشته ای سختی خودشو داره
الان من بگم معارف سخت تره جنگ میفته😂
هرکدوم به اندازه خودش
بنظر من شما برو مدرسه هاشو ببین
و ببین با کدوم محیط بیشتر سازگاری داری
یکی هم که دلتو خوش نکن مثل ما که رفتی معارف همه چیز کاملا باب میلته 😭😂
ان شاءالله موفق ترین باشی هر کجا که هستی✨