ما معارفے هستــیم:)
بنده یکی از کسانی بودم که ناشناست و پر میکردم حدود ۲۰ تا پیاما برای من بود که تو کانالت میزاشتی بنده
وقتی میگم از موتوری نگیرید برای جلوگیری از چنین توهماتیه🤩
https://eitaa.com/maaref85/3106 بنده حلالتون نمیکنم بخاطز این میخرههایب که من و کردین
.
.
.
مدل جدیده؟
اشکال نداره حالا شما بزرگواری کن😢
زهرا فردا میای مراسم قرآن داورای مخفل هم هستن
.
.
.
امروز بود اره؟
نه کاری داشتم قسمت نشد
جهت اطلاع بیشتر یه چیزی بفرمایم که
خانم پرتقال
به صمیمی ترین افراد زندگیشم انقدری وابسته نیست که بدونشون هیچ و پوچ بشه
چه برسه شماهایی که حتی اسمتونم نمیخاد بدونه
آقا من بین انسانی و معارف به شدتت موندمم چکنمم🥲 حافظ قرآنم هستم حس میکنم بام سازگارتره ولی خیلی سختی اضافه نسبت به انسانی و... شنیدم
.
.
.
هر رشته ای سختی خودشو داره
الان من بگم معارف سخت تره جنگ میفته😂
هرکدوم به اندازه خودش
بنظر من شما برو مدرسه هاشو ببین
و ببین با کدوم محیط بیشتر سازگاری داری
یکی هم که دلتو خوش نکن مثل ما که رفتی معارف همه چیز کاملا باب میلته 😭😂
ان شاءالله موفق ترین باشی هر کجا که هستی✨