ما معارفے هستــیم:)
واهایییی برا تو دیگه الفاتحه شده😅
لای کتاب گذاشته بودم واس همین 🚶🏼♂
https://harfeto.timefriend.net/16864161102330
شمام بعد هر امتحان دچار فروپاشی روانی میشید؟
ما معارفے هستــیم:)
بتری آب منو برداشتین؟
دادن به من
منم گذاشتم رو نیمکت
فروپاشی روانی خوبه که من بعد هر امتحان یه دور جون میدم و زنده میشم🗿
.
.
.
و هر امتحان بازگشتی ست به سوی الله تعالی
شدیم خیلیم شدیم من حقیقتا خیلی خوندم ولی بعدا ک دیدم نتیجه نمیگیرم بیخیال شدم
.
.
.
وقتی اموزش پرورش فکر میکنه با سخت دادن امتحانا قراره تلاشا بیشتر بشه:
من بعد از هر امتحان سخت طاقت فرسا سه الی چهار ساعت میخوابم و سعی میکنم بیخیال دنیا و غماش بشم😊🤣💔
.
.
.
من وقتی میخوابمم سوال حل میکنم