من بعداز اکثر امتحانا با حال خوب میام خونه و عصر که جوابارو چک میکنم دچار افسردگی میشم. و مامانم میگه باز جوابا اومده؟ فقط امتحان دینی بود ک با بغض اومدم خونه و گریه کردم.🙂
.
.
.
من هیییچ کدوم از جوابای امتحانارو باز نمیکنم
یعنی جرئت نمیکنما😐😂
زهرا تو کانالت فعالیت کن🫤
.
.
.
الان واقعا هیچ کاری نمیتونم بکنم تو کانال
من آدم شب امتحانیای هستم... ینی دلم میخواد ۱۸ درسو یه شب جمع کنم🦦 برا همین یه پی دی اف میخونم و میرم امتحان میدم... بعد حالا اگه بلدم نباشم، خلاصه یه چرت و پرتی مینویسم و خالی نمیزارم چون ممکنه از همون چرتا یه نمره بگیرم... امتحان امروزو(جامعه شناسی) جوری چرت نوشتم که از خدا میخوام بعد تصحیح، آتیشش بزنن
.
.
.
افرین😂
هیچوقت خالی نذارید برگه رو هیچ وقتتت
ما معارفے هستــیم:)
شما پس فردا نمیخواین کنکور بدین اون اقتصاد مادر مرده رو کوشتین😂 . . . فک کنم چسب بزنه جمع میشه ی
نه اینجوری بسته بندی کردیم و قراره سال بعد باز بشه
البته اگ نیفتم
ما معارفے هستــیم:)
نه اینجوری بسته بندی کردیم و قراره سال بعد باز بشه البته اگ نیفتم
فاطمه ساعتتو میخامممممممم🥲