ما معارفے هستــیم:)
خودشم نوشته کوتوله این کجاش کوتولس این تو وقتش منم قورت میده
اینارو کجای کتاب نوشته😐😐😐
ما معارفے هستــیم:)
با این هوا انشالله یا داره قیامت میشه یا امام زمان اومده
من دعا میکردم بزنه حوزمون رو اتیش بزنه ک نریم امتحان😭
ما معارفے هستــیم:)
صدق الله العلی العظیم
وقتی شروع نکرده تمومش میکنیم 🤝
واقعا چی فکر کردن با خودشون؟
که میخوان چی بشه؟ به کجا برسن ؟ چیو میخوان بهتر کنن مثلا؟
واقعا اینهمه بیشعوری نیازه؟ اینهمه نفهم بودن اینهمه دوشونمزلیخ؟
به اون دنیاشون ، آینده مملکت فکر نمیکنن همچین کاری میکنن؟خجالت نمیکشن؟
والا من بودم میرفتم تو خاک آب میشدم بعد درخت میشدم میوه میدادم که کسی منو نبینه
والا درک و شعور خوب چیزیه
از پیر کردن و اینهمه ضعیف نشون دادن اینهمه دانش آموز چی گیرتون میاد؟
بابا والا ما بچه ایم
والا هنوز وقتش نیست موهامون سفید شه چشامون گود بیوفته تپش قلب بگیریم اینهمه ضعیف بنظر بیایم
وقتی اینکه یه درسی رو بخونی یا نخونی فرقی به حالت نمیکنه(یعنی نمیزارن بکنه) دیگه چه فایده؟
والا برا خودشون ضرر داره منم میتونم ترک تحصیل کنم برم کارای دیگه که کلی پول دارن
توی بدبخت مسئول فردا معلم از کجات بیاری؟دکتر از کجات بیاری؟
حتی لیاقت اینکه براشون تاسف بخورمم ندارن واقعا
بعضیا اسمشون فقط آدمه وگرنه حیوان ازینا با شعور تر و فهمیده تره
خااااااااااک عالمو بریزم تو فرق سرتون الهی جز جگر بخورید
اچیب دوغانیزا لعنت