کلاس نویسندگی ثبت نام کنم کلاس ادمین شو ثبت نام کردم شاید تفریحی برم ورزشگاه کارای هنری مو دوباره شروع کنم آشپزی آروم آروم یاد بگیرم زبان انگلیسی مو تقویت کنم برای سال بعد مثلا هرروز حفظ ده کلمه با لهجه شون یکمم برم سمت حفظ قران ولی اروم اروم. کلا هرچی که منو از این فضای الانم دور کنه و به آرامش برسم
_
از رویا های یک دانش آموز ایرانی:😂
من از وقتی یادمه قراره اینکارا و چندتا کار دیگه رو تابستون انجام بدم و هنوز قراره انجام بدم
فقط تفریح و عشق و حال و خوش گذرونی
_
عشق و حالِ ایرانی مدنظرتون هست دیگه دوست عزیز؟
بسیار هم عالی
ما معارفے هستــیم:)
درس _ بیا یه قرار بزاریم کُرکامو جمع کنیم تنها چیزی که بهش فکر نمیکنم
این کیه خدایی
اعتراف کن😂😐
ما معارفے هستــیم:)
واقعا برا خواب برنامه نداری؟
منیکه میخواستم به خوردن هم نیازی نداشتم یه سرم وصل میکردن شب و روز میخوابیدم😂🥲
سلام فری خان:) بنظرم سعی کن تابستونی با کلاس های وقت و بی وقت و آت و آشغال پر نکنی به جاش تابستونی با رفیقات بگذرون
_
وای فری خان گگگگگ
قشنگ میگیا ولی دوست و رفیق تو حالت معمول چنگی به دل نمیزنه
ما معارفے هستــیم:)
برنامه ریختم تا خرخره تست بزنم و درس بخونم _
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا