eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
34.1هزار عکس
29.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
👆آخرین تلاش وزارت بهداشت برای فروش دوزهای سوم تولیدی و وارداتی ❌ اتصال سامانه و جهت فشار حداکثری https://www.mehrnews.com/news/5434279 💡@FANUSESHAB 🌐 @Mabaheeth
🎥 حدود ۷۰ درصد مردم در ایام نوروز، بدون دلیل در هر ۲۴ ساعت، یک میلیون تومان جریمه خواهند شد! 👈 علیرغم اینکه واکسیناسیون کرونا، طبق اعترافات علمی و تجربیات موجود، ربطی به قطع زنجیره ویروس کرونا ندارد و مساله‌ای شخصی است! 🔹 ۸ اسفند ۱۴۰۰ | حسین قاسمی، دبیر کمیته انتظامی ستاد کرونا: در ایام نوروز، خودروی افرادی که دوز سوم واکسن خود را نزده باشند، درصورت تردد بین‌شهری توسط دوربین‌ها در هر ۲۴ ساعت، یک میلیون تومان جریمه می‌شود؛ در جلسه دیروز ستاد ملی، الزام به سه دوز مصوب شد | مهر 🔹 ۸ اسفند ۱۴۰۰ | وزارت بهداشت: تا کنون تنها ۲۳ میلیون نفر از جمعیت، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. 🔹 ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | وزیر بهداشت: متأسفانه تاکنون حدود ۳۰ درصد جمعیت هدف، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند 🔸۱۸ آبان ۱۴۰۰ | دبیر کل جمعیت هلال احمر ایران: دقت کنید؛ در هیج جای دنیا نمی‌گویند واکسن از ابتلا جلوگیری می‌کند؛ مساله فقط به سلامت خود شخص مربوط است|خبرگزاری میزان 🔸۹ مرداد ۱۴۰۰ | بر اساس پژوهش‌های منتشر شده و به اعتراف مرکز CDC آمریکا، افراد واکسینه شده، دقیقا به همان اندازه واکسن نزده‌ها، ناقل ویروس کرونا هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاریخ تکرار می‌شود... چرخه‌ی استحمار و حماقت پایان ندارد. بنابراین تا انتهای ابد نیز می‌توان هر صد سال و یا هر چند دهه، عوام را با ادعای بیماری دروغین فریب داد و ترساند و به مهلکه‌ی واکسن سوق داد و سپس جنگ جهانی به راه انداخت تا آیندگان نتوانند علت اصلی مرگ‌ومیر و کاهش را تشخیص دهند.
35.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 | | 📢 💉 | معرفی شرکت‌های تولید واک‌سم | | | | | می‌خوام بدونم پس از دیدن این ویدیو، باز هم کسی واکسن رو دریافت خواهد کرد؟! باز هم کسی حاضر هست واکسن بزند؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😱 مهندس ژنتیک و واکسن ساز میگه ما نمی‌دونیم داخل واکسن ها چیست! 👌 بعد یه مشت و ... کورکورانه مروّج واکسن های همه جایی هستند!!! 💡@FANUSESHAB 🌐 @Mabaheeth
41.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم |صحبت های و همسر شهیدباکری درباره شهید @shahidkazemi_1384 🌐 @Mabaheeth
21.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 متأسفانه برنامه دیشب به‌جهت تقطیع قابل دریافت نیست و فقط می‌توانید در تلوبیون ببینید؛ اما بد نیست با همین قاب بندی ساده صحبت‌های طوفانی را نظاره‌گر باشید... 📌 @ponezs 🌐 @Mabaheeth
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | موثرترین چهره تاریخ از بین ۱۰۰ شخصیت مهم کیست؟؟ 🔸 برشی از سخنرانی حجت‌‌‌الاسلام راجی نویسنده کتاب به مناسبت اکرم صلوات‌الله علیه و آله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 کاهش شدید تزریق دُز سوم واکسن پس از مشاهده بی‌اثر بودن تزریق در موج 🔹کاهش شدید تزریق دُز سوم واکسن پس از موج امیکرون واقعا قابل تأمّل است، پیش‌بینی می‌کردند بعد از این موج و دیدن اثرات دُز سوم استقبال مردم برای تزریق دُز سوم دو چندان شود؛ اما گویا مردم در این موج متوجه شده‌اند که تزریق دُز سوم هیچ اثری ندارد و ترجیح می‌دهند تزریق نکنند! 🔹 جریمه خودروها در ایام نوروز بدون مصوبه مجلس غیرقانونی است. 🔻نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جریمه خودروها در ایام نوروز با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا که مالکان آنها واکسن نزدند را بدون مصوبه مجلس غیرقانونی عنوان کرد. 🌐 ana.press | 🆔 @ana_ir 🌐 @Mabaheeth
💢 این پدیده که به‌عنوان یک ساختار بروکرات (ساختاری که اعتبارش حاصل یک سیستم بالادستی است و از خود، هیچ اعتبار و وجاهت مستقلی ندارد) علناً و مرتباً قوانین مشخص و متقن کشور را نقض کرده و بر عملکرد غیرقانونی و ساختارشکنانه‌ی خود اصرار می‌ورزد (نظیر موضوع خبری فوق، اصرار بر قرارداد غیرقانونی ، اصرار غیرقانونی بر مصوباتی که دیوان عدالت اداری ابطال کرده و ...) : 1⃣ اولاً بازتعریفی از همان تئوری فتح سنگر به سنگر نهادهای حاکمیتی است که در دهه‌ی ۷۰ توسط تئوریسین‌های غرب‌گرای جریان خاتمی تعریف و عملیاتی شده بود؛ 2⃣ در آینده باعث فراگیری قانون‌شکنی خواهد شد، تا بدانجا که حاکمیت، توان اداره‌ی جامعه در راستای قانون را نخواهد داشت و این یعنی، فاجعه‌ی بی‌قانونی! 3⃣ اقتدار مشروع را نیز کم‌کم به چالش خواهد کشید زیرا مقرر بوده قانون ما منطبق بر شرع اسلام باشد؛ 4⃣ اعتماد جامعه به ساختارهای رسمی و صحیح حاکمیت را تدریجا سلب خواهد کرد! 5⃣ تدریجاً زمینه‌ساز تقابل جامعه با حاکمیت خواهد شد! 📣 آقایان مسئول❗️ برای این ستاد قانون‌گریز، فکری کنید قبل از آنکه جایگاه خودتان را نیز همانند مجلس، قوه‌ی قضاییه و ؛ زیر سؤال ببرد‼️ ✍️ @SHRChannel 🌐 @Mabaheeth
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 💢 سایبرنتیک و دوز فاشیسم ⬅️ اصطلاحی در دانش جامعه‌شناسی مطرح است با عنوان . دوز فاشیسم به‌معنای میزان اقتدارگرایی، فشار و اجباری‌ است که از سوی یک حکومت بر مردم وارد می‌شود. ✳️ در ابتدا تصور جامعه‌شناسان بر این بود که دوز فاشیسم صرفاً از طریق ساز و کار قدرت سخت (به اصطلاح، پلیسی کردن جو جامعه) حاصل می‌شود. ✴️ اما امروزه پیاده‌سازی فرایندهای حاکمیتی و اجتماعی از طریق اثبات کرده میزان دوز فاشیسم نهفته در ، به‌مراتب از جوامع میلیتاریستی و پلیسی بالاتر است. پس چرا مردم در جوامع سایبرنتیکی، متوجه این فشار و اجبار نیستند⁉️ کنترل سایبرنتیک چون از طریق قدرت نرم اعمال می‌شود، افراد را از طریق کنترل می‌کند، نه اجبار مبتنی بر قدرت سخت، هر چند که قدرت سخت و نیمه‌سخت را نیز برای آن دسته از مردم که متوجه اغوای سایبرنتیک می‌شوند، در نظر دارد. ⬅️ به‌همین دلیل است که به‌ظاهر، فشار اجتماعی در چین بیشتر است؛ اما بیشترین میزان دوز فاشیسم و کنترل اجتماعی در تمام کشورهای جهان، متعلق به است‼️ حاکمیت‌های سایبرنتیکی، با سوءاستفاده از خصلت‌‌های منفی انسان‌ها نظیر راحت‌طلبی، تنبلی، گرایش به مسائل غیر اخلاقی و ... و حتی بعضاً مثبت نظیر علاقه به بیشتر دانستن؛ ظواهر فریبنده‌ی سایبری را به‌گونه‌ای عرضه می‌کنند که باعث وابستگی هر چه بیشترشان شود، در نتیجه تحت قرار می‌گیرند. 📱 آیا می‌توانید موبایل خود را کنار بگذارید⁉️ این یعنی شما هم.... 💠 همان حاکمیت است. ✍️ @SHRChannel 🌐 @Mabaheeth
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهم اینه که چقدر با هوای نفست مبارزه میکنی نه تعداد کارای خوبت! ❇️ بر سر دوراهی‌ها، کدام راه را انتخاب کنیم؟! 🔸از مواعظ (علیه‌السلام) به هشام‌بن‌حکم: «...هرگاه دو کار برایت پیش آمد که ندانستی کدام‌یک بهتر و درست‌تر است، ببین کدام‌یک به هوای نفْست نزدیک‌تر است، با همان مخالفت کن؛ زیرا کار درست‌تر (نتیجه‌بخش‌تر)، در مخالفت کردن با هوای نفْست است...» 📚 تحف‌العقول/ صفحه۳۹۸ 🌐 @Mabaheeth
🖼 "فضائل صلوات" 🔺به مناسبت 27 رجب، سالروز مبعث رسول اكرم (صلي الله عليه و آله) 🔰 💡💿 براي دريافت فايل‌هاي JPG اين مجموعه در قالب فايل ZIP، لينك ذيل را كليك نماييد: 👇 http://farhangisite.ir/sites/farhangisite.ir/files/Aks/275/Salavat.zip 🗂 📎براي دريافت فايل PDF اين مجموعه، لينك ذيل را كليك نماييد: 👇 http://farhangisite.ir/sites/farhangisite.ir/files/Aks/275/Salavat.pdf 🆔 @TolidatFarhangi ┈••••✾••✾•••┈┈• | | | ........................... 🌐 @Mabaheeth
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️جایگاه حضرت ابوطالب نزد پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) ▪️پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) هنگام دیدن جنازه ابوطالب علیه السلام فرمود : ای عمو! کودک‌ بودم مرا پروراندی، یتیم بودم مرا سرپرستی کردی و در بزرگی مرا یاری نمودی خداوند به جهت من تو را جزای نیکو دهد . 📚 تاریخ یعقوبی ج 1 ص 355 *حضرت ابوطالب علیه السلام در روایات* ♦️در روایتی آمده که رسول خدا(صلی الله علیه وآله) به جابر بن عبدالله انصاری فرمود: «در سفر معراج چهار نور را دیدم. از جانب خدا خطاب شد: این عبدالمطلب، این عمویت ابوطالب، این پدرت عبدالله و این مادرت آمنه است.»[۱] ♦️ و در روایتی دیگر آمده است: «ابوطالب در روز قیامت در زمره پادشاهان و به سیمای پیامبران محشور می‌گردد.»[۲] ♦️ همچنین در بیانی دیگر نقل شده: «خداوند در روز به من وعده شفاعت چهار نفر را داده که یکی از آنان ابوطالب است.»[۳] ♦️در حدیث قدسی آمده که جبرئیل بر پیامبر(صلی الله علیه وآله) فرود آمد و فرمود:‌ ای محمد! پروردگارت بر تو سلام رساند و فرمود: من آتش را بر صُلبی که تو را به دنیا آورد و شکمی که تو را حمل کرد و آغوشی که تو را در بر گرفت حرام کردم. پیامبر فرمود: جبرئیل! برایم آن را توضیح بده. عرضه داشت: مراد از صُلب، صُلب پدرت عبدالله بن عبدالمطلب است. منظور از بَطن، آمنه بنت وهب است و مراد از آغوش، کفالت ابوطالب است.[۴] ♦️در روایاتی از (علیه السلام) : «نور ابوطالب، روز قیامت بر همه انوار جز پنج نور چیره می‌شود. نور ابوطالب از نور ماست و خدا آن را ۲۰۰۰ سال پیش از خلقت آدم آفریده است.»[۵] ♦️ در روایتی دیگر حضرت می‌فرماید: «چون پدرم به احتضار افتاد، پیامبر بر بالین وی حاضر شد و درباره او بشارتی به من داد که از همه دنیا و آن چه در آن است محبوب‌تر است.»[۶] ♦️بنابر برخی منابع، روزی از امام سجاد(علیه السلام) درباره ایمان ابوطالب سؤال کردند. جواب داد: «خدای متعال پیامبرش را نهی کرد از این که زن مسلمانی در نکاح فرد کافری بماند در حالی که فاطمه بنت اسد از سبقت‌جویان در اسلام است و تا پایان عمر خویش در نکاح با ابوطالب ماند.»[۷] ♦️امام باقر(علیه السلام) بر ایمان ابوطالب تصریح کرده که اگر ایمان ابوطالب را در کفه ترازویی قرار دهند و ایمان این مردم را در کفه دیگر؛ ایمان ابوطالب سنگین‌تر است.[۸] ♦️امام صادق(علیه السلام) نیز در روایتی ابوطالب را بسان اصحاب کهف شمرده که ایمان خود را مخفی داشتند و اظهار شرک کردند و خدا به آنان دو پاداش داد.[۹]  و در روایتی دیگر منکران ایمان ابوطالب را دروغگو شمرده و او را از هم‌نشینان انبیا، صدیقان و شهیدان و صالحان خوانده است.[۱۰] ♦️در حدیثی دیگر آمده است که فردی برای امام رضا(علیه السلام) نامه‌ای نوشت و گفت که من در ایمان ابوطالب تردید کردم. امام(علیه السلام) در جواب وی به آیه ۱۱۵ سوره نساء اشاره کرد و به او هشدار داد که کافر دانستن ابوطالب به لحاظ عقوبت اخروی، سرانجام بدی دارد.[۱۱] ♦️در روایتی از (علیه السلام) آمده است: «خداوند به پیامبرش وحی کرد که من تو را با دو گروه از پیروانت یاری نمودم؛ گروهی که تو را در نهان یاری داده و گروهی که آشکارا یاری‌ات رساندند. از میان گروه اوّل، سید و افضل آنان عمویت، ابوطالب است و از میان گروه دوّم فرزند او، علی(علیه السلام) است. آنگاه فرمود: ابوطالب همچون مؤمن آل فرعون بود که ایمانش را کتمان می‌کرد.»[۱۲] ۱↑ صدوق، معانی الاخبار، ۱۳۳۸ش، ص۱۳۷ ۲↑ فتال نیشابوری، روضة الواعظین، ۱۳۷۵ش، ج۱، ص۸۱ ۳↑ ابن بابویه، الامامة و التبصرة، ۱۴۰۴ق، ص۳۴ ۴↑ یعقوبی، تاریخ یعقوبی، ۱۳۸۴ق، ج ۲، ص۲۹ ۵↑ مجلسی، بحارالانوار، ۱۴۰۳ق، ج ۳۵، ص۱۱۰؛ کراجکی، کنزالفوائد، ۱۳۶۹ش، ص۸۰ ۶↑ مجلسی، بحارالانوار، ۱۴۰۳ق، ج۳۵، ص۱۱۳ ۷↑ مجلسی، بحارالانوار، ۱۴۰۳ق، ج ۳۵، ص۱۵۷؛ ابن ابی الحدید، شرح نهج‌البلاغه، ۱۳۷۸ق، ج ۱۴، ص۶۹ ۸↑ امینی، الغدیر، ۱۳۹۷ق، ج ۷، ص۳۸۰ ۹↑ کلینی، کافی، ۱۳۶۳ش، ج ۱، ص۴۴۸ ۱۰↑ کراجکی، کنز الفوائد، ۱۳۶۹ش، ص۸۰ ۱۱↑ ابن ابی الحدید، شرح نهج‌البلاغه، ۱۳۷۸ق، ج ۱۴، ص۶۸؛ مجلسی، بحارالانوار، ۱۴۰۳ق، ج ۳۵، ص۱۱۰ ۱۲↑ ابن معد، الحجة علی الذاهب، ۱۴۱۰ق، ص۳۶۲